Gezocht: mijn weerstand

Discussie in 'Gezondheid' gestart door leolientje, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Jaaaaa even zeuren en zaniken!

Nog geen 4 weken geleden ben ik aangestoken met die buikgriep die heerste, in november een flinke bijholteontsteking gehad die twee weken duurde, vorige week had ik zo'n rugpijn dat ik zonder fysio behandeling niet eens meer kon lopen en nu.... griep!! :$:$:$

Ik ben er helemaal klaar mee!!

Ik zou graag genieten van mijn zwangerschapsverlof, maar op deze manier voel ik me alleen maar beroerd en eerlijk is eerlijk.. ontzettend zielig :p

Ik neem nu paracetamol, slik al vitamines, drink veel thee en water. Iemand nog ideeën om er snel weer bovenop te komen?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neem je rust.

Ben altijd s winters aan het kwakkelen. Heb cvs, weerstand is ook laag en ik pik alles op.

Ben nu aan het herstellen van griep.

3. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    O zo herkenbaar! Ben ook meerdere keren ziek geweest deze zwangerschap en lijk ook alles op te pikken. Nu 39 weken zwanger en weer de buikgriep. Hopelijk blijft het ventje nog even zitten zodat ik wat kan bijkomen voor de bevalling. Tips heb ik helaas niet voor je;( misschien heeft een ander de gouden tip?!?
    Beterschap i.i.g.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ps waarom neem je paracetamol?

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Echinaforce misschien? De hot drink. Is voor verhoging van de weerstand en sneller herstel. Hier geef ik BV en dit mag samen dus mag waarschijnlijk ook bij zw.schap.
    Ik had na twee weken flinke griep wel het idee dat het mij hielp.

6. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Ik denk omdat ze de griep heeft Jucade.

7. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ook hier niet echt een goede weerstand. Doe normaal gesproken altijd al mee met griep die rond gaat, vooral tijdens weerswisselingen. Tijdens de zwangerschap ook al een aantal keer grieperig geweest, en ook nu weer. Haastig beter worden helpt hier niet, dus stoom veel ga lekker in bad en probeer genoeg te slapen. Het zal wel overgaan voor ik een oud vrouwtje ven denk ik :p

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Als je je weerstand hebt gevonden, wil je dan vragen of die van mij er ook ergens rond dwaalt? ;)

Hier ook al weken (!!) Achtereen aan t kwakkelen, voor mij word t echt tijd.voor de zomer nu... :(

Beterschap en probeer je rust zoveel mogelijk te pakken.

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb het ook hoor, last van lage weerstand, nu al 2 keer achter elkaar ziek en het duuuurt maar. Het stomme is, er is gewoon echt niks wat je er aan kunt doen waardoor het sneller overgaat. Je lichaam moet het zelf doen. Vitaminen slikken enzo is sowieso wel goed (teveel ook weer niet natuurlijk), maar het helpt je niet sneller beter te worden hoor. Ik probeer maar gewoon veel rust te nemen. Slapen is ook heel goed voor je als je ziekig bent.
    Beterschap!!

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook last van! Vorige zw-schap helemaal niet en nu ook al 2x achter elkaar griep gehad en ben ongeveer al 6 maanden non-stop in meer of mindere mate verkouden.. Ben het soms ook helemaal zat!

11. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ahh. Ik ben ook voor de tweede keer ziek aan het worden deze zwangerschap. Aangestoken door man.

Beterschap!

12. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    vitamine c verhoogd je weerstand! aan de versgeperst sinasappeltjes dus! veel groente en fruit eten...rauwe honing met verse kaneel schijnt ook wonderen te doen...veel beterschap..lijkt me idd niet fijn zo veel ziek zijn tijdens je zwangerschap(sverlof)

Deel Deze Pagina