Hmm dit is interessant, lees ook dat het helpt bij darmklachten, vermoeidheid en algehele malaise. Thnx
Helaas wel.. Ik dacht in eerste instantie dat het een schimmelinfectie was, maar omdat de jeuk niet of maar tijdelijk wegging werd ik doorgestuurd naar de dermatoloog en gynaecoloog.
Ik vind dit Idd niet eens een hele gekke suggestie zeker met de jeuk die blijft. Ts ik zou Idd eens een verwijzing vragen naar de dermatoloog. Dan kunnen andere crèmes nog weleens wat helpen.
Hier wel eens gehad. Gelukkig zelden. Ik kwam er bij toeval achter (waarschijnlijk is dit niet goed), dat als ik een paar uur een gewone tampon in doe ik nagenoeg van de schimmel af ben. Het schijnt dat een tampon met yoghurt ook werkt.
Een vriendinnetje heeft ook jaren lopen tobben. Haar vitaminewaarden bleken niet goed, ze krijgt nu eens in de zoveel tijd een B12 injectie en heeft geen schimmelinfecties meer.
Heb denk 5 jaar geleden ook een keer een aantal b12 injecties gehad, omdat ik op het randje zat. Misschien toch maar eens even een algemeen bloedbeeld laten prikken. Ook met schildklier waardes op het randje. Vind het zo kansloos. En voel me ook niet echt serieus genomen.