Wie helpt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    #1 MICH18, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
    Hoi dames,

ik zit echt met iets heel geks..
    Ik heb op 18 oktober mijn spriaal verwijdert toen 19 oktober ontrekkingsbloed gehad, gewoon 5 dagen.
    Nu had ik ovulatietesten gedaan en heb ik 15 januari mijn eisprong echt duidelijk gevoeld..:D
    Nu heb ik sinds gister wat bloedverlies.. dus dacht, nee he ik word ongesteld... :x Maar het is anders dan als ik normaal ongesteld ben.. dan gaat het maar door en door, en nu zitten er rustpauzes bij met veel slijmerig bloed.

Ik weet nu niet wat ik moet denken.. moet ik dit rekenen als een ongesteldheid 8 dagen na mijn eisprong?
    Snap er niet veel van..
    Ik snap dat je menstruatie weer op gang moet kopen, maar als je dan een eisprong hebt gehad dan vind ik het zo raar dat 8 dagen daarna je ongesteld word...:(

Liefs,

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik snap het niet zo goed. Je hebt de 18e je spiraal gekregen? Maar je probeert toch zwanger te worden?

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Sorry sorry, moet verwijdert zijn!!!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ah ik dacht al haha . Tussentijds bloedverlies heeft vaak met hormoonschommelingen te maken. Ik zou het.nog even niet zien als een menstruatie maar even afwachten of het doorzet.
    natuurlijk kan het ook een innestellingsbloeding zijn, maar dat komt vaker niet dan wel voor.

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Heeft nog iemand enig idee?
    Was zo´n 1,5 tampon vol tot net... de buikpijn is ook al weer verdwenen.. zou het dan toch de ongesteldheid zijn?
    en een LF van 8 dagen?

Deel Deze Pagina