dan verschilt het echt per arts wat ze erover zeggen. hier zeggen ze juist niet gebruiken omdat het de boel kan ontregelen.
Ik ben ook geen fan van Lactacyd. En volgens mij krijg je de vaginale creme's/pillen alleen op recept. Maar je kunt de HAP toch even bellen zo en vragen of ze een recept voor je klaar willen leggen? Heb ik ook wel eens gedaan met een laxeermiddel voor mijn dochter, toen was het paasweekend maar ik kreeg het direct!
Nou ben geweest. Er stonden natuurlijk alleen maar mannen in de apotheek te wachten en ik werd geholpen door een man. Grrr! Hahaha! Ik moest toch bellen naar de HAP. Maar door de HAP werd toch een koopcreme aangeraden. Lekker omslachtig allemaal. Nou ja, ik heb iets, dus ben direct begonnen met smeren.
Ik had van de oma van mijn vriend dat ze vroeger altijd unicura zeep gebruikte voledig inzepen daar beneden en op laten drogen zij had er 1 jaar lang last van wat verscrikkelijk was en ze heeft dat gedaan en bij haar werkte het, heb het zelf niet geprobeerd voor paar maandes terug toen was ik naar huisarts geweest.
Daktarin inwendig koop je in belgie zonder recept. dat gedoe met die Huiartsenposten zie ik echt niet zitten als het zover is.
ik snap dat het bij de meeste mensen afgeraden word maar ik moet het toch echt gebruiken!! ik had iedere week een schimmelinfectie en dan kreeg ik weer wat was het weer 2 dagen weg en kwam het net zo hard weer terug! uiteindelijk na lang ploeteren,onderzoeken enz, toch advies gekregen om te wassen met lactacyd en je raad het al! ik heb al een JAAR geen schimmel meer gehad! dus bij sommige kan het echt werken ts fijn dat je wat hebt! heel raar misschien maar een ijskoude washand erop leggen,kan ook heel erg lekker zijn voor de jeuk! succes!
Ik heb dus juist een keer een vaginale schimmelinfectie gekregen door lactacyt. De arts vertelde toen dat het juist de kans vergroot op schimmelinfecties. Ik zou niet iets kopen wat ook voor voetschimmel is, want het kan net een andere schimmel zijn. Zou toch bij apotheek vragen of de huisarts bellen. Hoor ook dat je niet teveel met water moet gaan wassen, want dat is ook niet goed. Dus niet ineens 4x per dag gaan wassen, want dat hersteld het ook niet.