Vaginale schimmelinfectie.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door flowerpower50, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Dan morgen toch maar eens bellen, omdat ik ook gelezen heb dat wanneer je tijdens de bevalling een infectie hebt, dit ook schadelijk kan zijn voor je baby...

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb gyno-miconazolnitraat zalf gekregen. Normaal moet je die met applicators inbrengen, maar die mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Die eitjes (gyno-daktarin) daar kan ik niet tegen. Krijg er een enorm branderig gevoel bij en nog meer jeuk, moet het dan echt gauw uitspoelen.

Ik heb al jaren met enige regelmaat een schimmel. Wat heel goed helpt als ze niet na 1x met zalf weg gaan, is ook een zalfje voor partner vragen. Met vrijen krijgt hij het namelijk ook, alleen een man heeft vaak geen klachten, maar kan het dus net zo hard weer teruggeven aan de vrouw... waardoor wij er steeds niet of lastig vanaf komen.

Ik heb denk nog nooit langs hoeven te komen hiervoor... Oh ja wel, één keer, maar toen ging het niet weg en wilde de dok graag met eendenbek kijken (heel fijn..not)

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier moest ik wel naar de dokter toe verhaal uitgelegt en ze wilde niet eens kijken tot opluchting van mij (A) inderdaad ook capsules gehad en was snel over :D

4. nou ik moet er toch voor naar de huisarts.. morgen maar doen. Om 8 uur 's ochtends daar zitten. gaap..

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben ook al een aantal weken de pineut :( Ik ben er echt veel te lang meer rond blijven lopen omdat ik de ene dag er minder last van had.
    Maar het wordt eigelijk steeds erger, dus wilde ik vanmorgen naar de huisarts gaan ging dat weer niet omdat ik met mijn dochtertje even naar het ziekenhuis moest.
    Nu had ik vanmiddag maar even gebeld op telefonisch spreekuur.
    En de dokter wist genoeg en ik hoef niet langs te komen.
    Ik krijg ook van die capsules nu, dus ik hoop van hart dat ze helpen.
    Want ik heb wat nachten er wakker van gelegen :(

Helpen die medicijnen snel?

6. Nou de dag nadat ik dat ei had genomen had ik nog ergere jeuk! Daarna ging het beter, maar al die gelatinetroep komt er ook nog uit en heb een paar dagen rood bloedverlies gehad.. nu weet ik eigenlijk niet goed of het ding heeft geholpen, soms een beetje jeuk maar is echt heel soms.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb nu Canesten Gyno 3 gekregen.
    Volgens de huisarts werken die pillen heel erg erg goed.
    Dus ik ben benieuwd.
    Ik heb wat topics over schimmel infectie gelezen hier op dit forum, maar er zijn toch wel heel veel vrouwen die daar last van hebben zeg.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow die medicijn werkt nu al :) ik heb nu al een stuk minder last.
    Wat een verademing :)

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb hier een jaar lang last van gehad, voor ik zwanger was. Het kwam elke maand weer terug. Ik drink sinds 2 maanden yakult en het is niet meer teruggekomen.

Maar wat ik ook veranderd heb is, niet meer vaginaal spoelen. Want zo spoel je eigenlijk alle goede bacterien er uit en nemen de slechte bacterien de overhand.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Bij de kruitvat kun je ook gewoon zelf een antischimmelcreme kopen. Ik heb een tijd geleden ook regelmatig last gehad van schimmelinfecties.
    De eerste keer kreeg ik een soort ei die ik 's avonds voor het slapen gaan in moest brengen en een zalfje. De keren daarna adviseerde de assistente om het eerst met die kruitvat creme te proberen. Gewoon van eigen merk, in een rode tube. Dat werkte prima.
    Nu heb ik er al heel lang geen last meer van gehad, gelukkig :)

Deel Deze Pagina