Vaginale schimmelinfectie

Discussie in 'De lounge' gestart door Shirleytje26, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Voor nu yoghurt voor op de buitenkant, verkoelt meteen.

De teatree dag en nachtcreme van Kruidvat helpt ook heel goed. Altijd fijn om een pot van in huis te hebben.

Canesten gyno komt bij de kruidvat of etos ook in een verpakking met creme en 6 inbrenghulsjes....na 1 jaar met de ha getobt te hebben zonder oplossing ging het met canesten na 4 nachten over en kwam nooit meer terug. Je moet het dus ook inwendig inbrengen voordat je gaat slapen, je bent er zo van af.

Daktarin deed hier dus een jaar lang niets en maakt het vooral erger.

Charlie

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Heel vervelend zo'n schimmelinfectie.

Ik hoef er nooit voor langs de HA. Ik bel altijd en zeg dan gewoon dat ik er last van heb en dan zorgen hun dat er een receptje klaar ligt bij de apotheek. Waarschijnlijk omdat ik er vaker last van heb dat ik niet hoef langs te komen ofzo.

Ik zou geen spul kopen bij de kruidvat....als je het gratis kunt krijgen bij de apotheek.

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Spoelen met water en luchten. :p Klinkt vreemd, maar in je blote onderkant slapen zodat het wat het kan ademen.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oh got, wat een drama... Ik had t de laatste keer ook zoooo erg, pfff... Ik kreeg zo'n capsule die je vaginaal in moet brengen... Toen werd het in eerste instantie nog erger. Hoop er voorlopig van genezen te zijn. Sterkte. Met een paar dagen gaat het echt beter...

5. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Heb ook een keer een capsule gehad. 's Avonds voor het slapen ingebracht, toen de volgende dag ik opstond liep het weer wat naar beneden...en toen kreeg ik me toch een jeuk!!!!! Man oh man, ik werd helemaal gek!!! Moest toen naar mijn werk maar ik stond op de kop van de jeuk, toen toch wat krabben en schuren, en toen stond ik helemaal in de fik :$. Na een uurtje werd het minder en trok het weer helemaal weg.

Ik neem nooit meer van de capsules!!:)

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

denk dat dat niet zo verstandig is:)

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je betaald toch eigen risico... volgens mij dit goedkoper..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben allergisch voor die capsules en ik heb het best vaak. Wordt bij mij alleen erger. Krijg nu een pil die ik gewoon oraal in kan nemen.
    Maar om te verlichten gebruik ik soms vaseline. Omdat het af en toe helemaal kapot gaat beneden en dat doet echt pijn. Vaseline houdt het soepel. Verder is het even 3 dagen flink balen en dan is het weer weg.

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik had toen ergens gelezen een tampon in verdund azijn te drenken en die inbrengen.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Canesten gyno tablet

gewoon 1 tablet inbrengen , slapen en de volgende dag is het al zoooooo veel minder!

Ik heb nog wel is een antibiotica kuur gehad en dan krijg ik ook zon fijne infectie en dit is zooooon fijn wonder middel! :)

Deel Deze Pagina