Oké ik heb dus een vraag een dringende vraag eigenlijk. Ons hele huis ruikt naar nagellak/nagellak remover. Ik heb dat niet gebruikt, maar mijn ge-wel-dige onderbuurvrouw bedacht dat het wel een top idee zou zijn om 's avonds met een heeeel chemisch goedje het tapijt te verwijderen uit 1 van haar slaapkamers. Ik ben alle buren af gegaan tot ik bij haar stond. " ze had geen idee dat het zo stonk" Ik vraag me dus echt af waar haar reuk vermogen is gebleven. Nu stink dus ons hele huis echt heel erg, ( ik heb nog nooit zo'n geur zo sterk geroken) maar ik zit met een baby van 3 maanden en ik heb geen idee of dat kwaad kan en of hij wel bij ons op de slaapkamer kan slapen met die stank. Buiten dat, kan ik daar überhaupt wel slapen? Het is echt niet te harde alle ramen staan open ik heb ook al azijn neer gezet. Het is overigens al op mijn keel geslagen, ik vraag mij dus af wat het doet bij mijn zoontje....
Oeps... Ik zou vragen wat voor spul ze precies gebruikt hebt zodat je dat kan googelen. Daar zou het vast wel in de gebruiksaanwijzing staan.
Dan zou ik inderdaad er achteraan gaan wat ze gebruikt hebben. Dan belt ze haar vriend maar op ... ik zou zeker oppassen met je uk ... als het bij jou al op je keel slaat!
Als het in Nederland vrij verkrijgbaar is is het misschien wel vervelend en stinkt het, maar niet schadelijk voor je gezondheid. Dit ter geruststelling. Dus tenzij ze het via een vage Chinese site illegaal hebben geimporteerd zou ik gewoon een raam openzetten voor frisse lucht, het is waarschijnlijk snel verdwenen.
Dat durf ik te betwijfelen. Verf op terpetinebasis is ook niet goed voor je gezondheid. Daar staan ook veiligheidswaarschuwingen op dat je voldoende moet ventileren of alleen buiten mag gebruiken. Alleen... Daar kun je niets mee. Dus het is of de lucht accepteren of tijdelijk even ergens anders logeren.
Precies, goed ventileren. Hier is iets gebruikt in een ander appartement dus als je zelf even goed ventileert zal he niet schadelijk zijn. Aangenaam is wat anders
Ik heb gisteravond en nacht alle ramen en deuren open gehad. Mijn zoon naar zijn eigen kamer gedaan totdat de lucht weg was. ( alleen in zijn kamer was er die lucht niet, maar hij heeft nog nooit in zijn eigen kamer geslapen, dus ik had hem weer terug verhuist.) Maar als klap op de vuurpijl, bedachten de buren dat het een top idee was om om half 1 's nachts even lekker veel lawaai te maken. Dan heb je 1 keer voor overlast gezorgd en dan 's nachts nog even verder het tapijt met grof geweld weg halen. Stelletje gekken