hallo, even een vraagje.... ik heb tussen woensdagmiddag en donderdag middag ( 21/22 juli) een posi ovu test gehad... dus ga ik er vanuit dat in die week die vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad zou hebben. dit zou betekend dat ik nu dan 3 dagen ongeveer over tijd zal zijn. vanmorgen een test gedaan maar helaas negatief. hoe kan het nu dan dat ik niet ongi word??? is mijn lf fase dan dus nu al 17 dgn? en is dit normaal dat deze zo lang is? groetjes Sasje
hoi, als je graag zwanger wilt worden dan kan het vaker voorkomen dat je lf fase langer is. Geen probleem, je wordt vanzelf weer ongesteld. Mirjam
maar ik snap het eigenlijk niet.... ik heb dus eigenlijk precies op dag 14 mijn eisprong..maar zit nu al op dag 34. moet ik gewoon het zelfde blijven klussen? dus gewoon ronde de 14e..... maar waarom duurt het dan zo lang voordat ik ongi wordt? kan het geen kwaad bijv mocht er een bevrucht eitje komen??? heeft die dan langer nodig om zich in te nestelen?
hoi, als je graag zwanger wilt worden kun je psychisch je menstruatie uitstellen. Dit gaat onbewust. Je kunt gewoon wachten tot je ongesteld wordt. Je volgende cyclus ga je gewoon uit van je regulaire schema met een verwachte eisprong rond dag 14. Mirjam
oke bedankt, dan ga ik maar gewoon vanuit dat ik een lange lf heb..want dan zal ik vandaag of morgen wel ongi worden, want zit nu al 2 rondes rond de 34 a 35 dgn..