Dank je. Was inderdaad emotioneel ook erg zwaar. Komt dat er ook nog eens bij. Zo veel pijn had ik pas over 7 maanden verwacht, en als ik er dan een mooi kindje aan zou over houden... nee, bij mij blijft er niks over, alleen veel verdriet.. ps: er staat 4,5, hiermee bedoel ik uren.. maar leken wel dagen!
Oh Laatje, wat een vreselijke dag moet jij hebben gehad en wat een paardenmiddel, zeg. Om eerlijk te zijn heb ik bijna alleen maar negatieve verhalen over tabletten gelezen. Ikzelf zat er nl. destijds ook heel sterk aan te denken, maar ik heb daar toch vanaf gezien. In mijn ziekenhuis vertelden ze dat ze ze alleen op verzoek van de patient voorschrijven, maar ze zelf niet aanraden omdat er nog weinig onderzoek naar dit soort tabletten is gedaan. (is vaak bedoeld voor een andere kwaal, heb ik begrepen). Het lijkt mij zo erg als je naast het verdriet over je miskraam ook nog eens door dit soort ellende moet gaan. Dat je zelfs morfine hebt gekregen, dat geeft wel aan hoe heftig het is geweest. Moeilijk, he, dat het vruchtje nu echt weg is. Het zat eerst nog "veilig" bij je, en nu dus niet meer. Het klinkt heel raar, maar ik had toen echt het gevoel dat ik het niet meer kon beschermen tegen de "boze buitenwereld". Ik heb dat gevoel trouwens wel snel na de curettage achter me kunnen laten. Doe maar heel rustig aan. Niet alleen je geest, maar ook je lichaam moet weer herstellen. Neem er de tijd voor! Heel veel sterkte! Liefs, Marla