Hoi dames, Heb ineens vanavond (naar vermoeden 6,5 week zwanger) helder vaginaal vochtverlies zonder geur. En niet zo'n beetje ook - zelfs mijn spijkerbroek is nat aan de buitenkant En het lijkt dat het door blijft gaan, in een soort vloedgolven Maar geen druppeltje bloed te zien (even afkloppen). Reden om zorgen te maken? Heb pas volgende week eerste afspraak met vk
volgens mij kan het geen kwaad maar je kan voor de zekerheid je verloskundige bellen dan ben je iedergeval gerust gesteld. je kan ook hier je vragen kwijt he aan een verloskundige, ik zou zeggen gewoon vragen want in onzekerheid zitten is ook niks. succes meid!!
Hoi Verona, Ik weet t antwoord niet hoor. Heb snel gezocht op internet voor je en heb alleen dit gevonden: Wittevloed Meer witte vloed is normaal zolang het niet jeukt en/of vies ruikt. Vaak wordt het ook wat wateriger in de zwangerschap. Probeer zo min mogelijk inlegkruisjes te gebruiken en niet te wassen met zeep, want dit verergert de klachten. Als ik jouw verhaal lees is het meer dan dat. Vertrouw je het niet bel dan even je verloskundige. Hij/zij kan je vast geruststellen. Succes! Claire
Is heel normaal tijdens een zwangerschap hoor! Maak je maar geen zoregen. Heb er zelf ook ontzettend last van.
Dank jullie wel voor de tips. Het is inmiddels opgehouden. @minyaweth: super, fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik heb idd nog meer mensen op internet gevonden die exact hetzelfde probleem hebben.