snap het niet?ineens super angstig voor bevalling overmorgen

Discussie in 'De bevalling' gestart door 81kaatje, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Hallo dames,

misschien dat jullie een gouden tip hebben.....Want ik weet het ff niet meer.
    Ik ben opeens echt super super angstig voor mijn bevalling a.s vrijdag dmv inleiding.
    ik snap niet echt heel goed waar die angst nou vandaan komt en waarvoor ik de meeste angst heb,heb dit namelijk al 4x eerder gedaan en ik heb besloten om voor een ruggenprik te gaan...Dus waar kan ik nou zo angstig voor zijn?

groetjes kaatje

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk dat iedereen wel wat angst heeft voor de bevalling.

Misschien ben je bang voor het inleiden? Als je dat nog niet eerder hebt gehad?

3. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Nee dat uw het niet, ben bij al mijn kinderen ingeleid.beetje angst en spanning is normaal..,maar vind dat van mij op dit moment niet normaal.ik hoop dat als het moment daar is morgen ik mezelf krachtig kan toespreken.

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Heel veel sterkte vandaag om de dag door te komen en morgen natuurlijk de inleiding. Weet je, je moet dus je kunt het, ook met wat angst!

5. Faithh

Faithh Lid

10 apr 2017
    27
    5
    3
    NULL
    NULL
    zenuwen kunnen ook als angst worden ervaren. Misschien heb je daar last van?

Morgen je kindje in je armen, miss kan je daar naar uitkijken

6. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Bedankt dames!:)

7. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Succes morgen gaat vast goed komen!

8. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Heel veel succes! Hopelijk een voorspoedige bevalling :)

9. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Dat had ik vorige week toen DE datum bekend was waarop ik ingeleid zou worden (2e keer). Zakte snel weer gelukkig
    In ziekenhuis waren ze superaardig en ik voelde me heel relax, tot de weeenopwekkers aangesloten moesten worden.... dejavu van een weeenstorm.
    Heb dit aangeven en ze hebben t heel rustig opgebouwd.

Mijn tip geef duidelijk aan hoe je je voelt dan kunnen ze er rekning meehouden.

10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Als het goed is is ze al bevallen :D. Word je op dezelfde datum ingeleid? Dat is toevallig!

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ik denk omdat je bij inleiden weet wanneer het gaat gebeuren, dat kan wast spanning geven?
    Neem an dat je inmiddels bevallen bent :D hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker aan t genieten bent

Deel Deze Pagina