Hallo dames, misschien dat jullie een gouden tip hebben.....Want ik weet het ff niet meer. Ik ben opeens echt super super angstig voor mijn bevalling a.s vrijdag dmv inleiding. ik snap niet echt heel goed waar die angst nou vandaan komt en waarvoor ik de meeste angst heb,heb dit namelijk al 4x eerder gedaan en ik heb besloten om voor een ruggenprik te gaan...Dus waar kan ik nou zo angstig voor zijn? groetjes kaatje
Ik denk dat iedereen wel wat angst heeft voor de bevalling. Misschien ben je bang voor het inleiden? Als je dat nog niet eerder hebt gehad?
Nee dat uw het niet, ben bij al mijn kinderen ingeleid.beetje angst en spanning is normaal..,maar vind dat van mij op dit moment niet normaal.ik hoop dat als het moment daar is morgen ik mezelf krachtig kan toespreken.
Heel veel sterkte vandaag om de dag door te komen en morgen natuurlijk de inleiding. Weet je, je moet dus je kunt het, ook met wat angst!
zenuwen kunnen ook als angst worden ervaren. Misschien heb je daar last van? Morgen je kindje in je armen, miss kan je daar naar uitkijken
Dat had ik vorige week toen DE datum bekend was waarop ik ingeleid zou worden (2e keer). Zakte snel weer gelukkig In ziekenhuis waren ze superaardig en ik voelde me heel relax, tot de weeenopwekkers aangesloten moesten worden.... dejavu van een weeenstorm. Heb dit aangeven en ze hebben t heel rustig opgebouwd. Mijn tip geef duidelijk aan hoe je je voelt dan kunnen ze er rekning meehouden.
Ik denk omdat je bij inleiden weet wanneer het gaat gebeuren, dat kan wast spanning geven? Neem an dat je inmiddels bevallen bent hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker aan t genieten bent