De titel zegt het al. Kan dit?? Heeft ienand dit weleens gehad tijdens zijn eisprong?? Ik heb het nog nooit gehad (behalve bij ne vorige zwangerschap dan) Maar vanochtend was ik dl naar school brengen en er was een baby en die was aan het huilen en ik voelde me borsten gewoon zoals toen ik borstvoeding gaf. Ik schok er gewoon van. En aangezien ik op dag 41/42 zit of misschien al in een nieuwe...
Ja ik heb het gehad, testte diezelfde maand positief. Maar misschien niet helemaal vergelijkbaar aangezien het toen niet zo heel lang geleden was dat ik mijn dochter nog borstvoeding gaf (ben gestopt toen ze 10 weken was).
Ik 4 jaar geleden. Maar heb het ook nog nooit eerder gehad. Dat gevoel kan je gewoon niet missen En helemaal omdat ik niet weet waar ik nu in me cyclus kan zitten
Ik zie je andere topic net voorbijkomen Vervelend dat je deze maand een langere cyclus hebt. Maar je zit dus niet rondom je eisprong? Gezien je negatieve ovulatietesten? Misschien de titel hier even aanpassen dan
Nou die komt miss nog of is net geweest ik heb geen idee. Heb ze nog nooit gebruikt dus weet ook niet hoe donker of licht ze uberhaupt kunnen worden bij mij.
Ohhh you are in for a treat. Zodra je bevallen bent gaan je borsten op standje kernsplitsing om melk aan te maken. Zodra je je dan je babietje de borst heeft kun je een tintelend gevoel ervaren in je tepels en borsten, de toeschiet reflex. Dat is de melk die dan uit je borst komt. Volgens de boekjes. De realiteit is dat je zodra iedere willekeurige baby gaat huilen het gevoel je hebt dat je borsten onder stroom staan en je tepels onder de bus komen. Om vervolgens constant met natte plekken rond te lopen. Ook als de buurjongen van 4 weken oud huilt. Of een baby op tv.Super tof ( bovenstaande is mijn ervaring en dit kan natuurlijk voor idereen anders zijn ) En voor TO nee niet tijdens mijn eisprong. Wel tijdens al mijn zwangerschappen
@Izzie7676 hahaha, heerlijk als mensen gewoon eerlijk zeggen hoe het zit. Weer iets om naar uit te kijken na de bevalling !
@Izzie7676 thnx cmvoir je uitleg. Ik had dus gister alleen het gevoel. Geen vocht zover ik heb gemerkt @Ashleyrachel
Ik heb afgelopen maand wel dat prikkelende gevoel gehad wat ik herken van een tsr, zonder dat er daadwerkelijk melk kwam. Had überhaupt de hele cyclus last van Mn borsten maar betekende hier niks.. hoop voor jou dat het een goed teken is