vaginisme en zwanger worden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoxanneTobias20, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Roxanne,

Wat je ook nog zou kunnen proberen (maar misschien doe je dat al) is om te beginnen met een standje waarbij jij bovenop hem zit. Op die manier kun je in jouw eigen tempo hem erin laten komen, waardoor het minder zeer hoeft te doen.

Zo hebben wij het in het begin ook gedaan, want ik was ook wat gespannen de eerste paar keren :)

2. RoxanneTobias20

RoxanneTobias20 Actief lid

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    Ja ik doe eigenlijk allerlij standjes met me vriend..
    Maar het probleem is ik moet rond de 11ste ongesteld worden en heb nog geen ongesteldheids pijn, en ik was vruchtbaar tot en met 23 augustus en 23 augustus heb ik in de ochtend nog gevreeën kan ik dan nu zwanger wezen??

3. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw hier, voor het eerst op een forum haha.
    Deze vraag had ik de afgelopen maanden ook.
    Het schijnt te kunnen met zelfinseminatie. Ik weet niet of je hiermee bekend bent?
    Dus dat je sperma opvangt in een steriel bakje, daarna met een spuitje opzuigt, en aan het spuitje zit dan een slangetje(vrouwelijke catheter kun je knippen en aan het spuitje zetten) Dit slangetje breng je in de vagina en dan kun je het erin spuiten. Daarna even kwartiertje blijven liggen.

Wat wel handig is, is dat je weet wanneer je eisprong is, zelf doe ik dit door middel van ovulatietesten. Op het moment dat deze positief is, begin ik hiermee.

Mijn eerste ronde zit er nu op, helaas ben ik nu wel ongesteld geworden. Denk ik althans. Het is veel minder dan anders, maar het is vast een gewone menstruatie. Maar volgende maand weer een kans. I.i.g. heel veel succes gewenst!

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Roxanne,
    een tip voor je. Gebruik preseed, een zaad vriendelijk glijmiddel. Andere glij middelen kunnen zaaddodend zijn. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ga het volgende maand gebruiken. ;):)

5. RoxanneTobias20

RoxanneTobias20 Actief lid

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    Thanks allemaal,
    en kun je die preseed ook gewoon in een winkel ofzo kopen? of moet je het echt bestellen?

6. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bestellen via internet. Niet gewoon in een winkel, maar waarschijnlijk kun je het wel bij de apotheek bestellen.

PRE~SEED - Het eerste vruchtbaarheidsvriendelijke vaginale glijmiddel > dit is de site, waar je het kan bestellen. :)

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik zou naar een bekkenbodemfysio gaan. Ben ik zelf ook geweest na de bevalling van mijn eerste omdat seks toen heel erg pijn deed. Na een half jaar was ik eindelijk de schaamte voorbij en ging naar de ha. Het was bij mij een cirkel, seks deed pijn, dus ik was bang voor pijn dus ging aanspannen dus deed het weer pijn... Na 3x een bezoek met oefeningen was het weg :)

8. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Ik heb ook erg veel klachten gehad. Was erg bang om seks te hebben omdat het zo'n pijn deed. Ik was heel erg gespannen van onder. Heb hiervoor veel bekkenbodemfysio gehad waar ik veel profijt van heb gehad en ben bij een medisch seksuoloog geweest. Van haar en de fysio de tip gehad om probes te kopen. Dit zijn verschillende maten soort van kunststof ding die je oprekken. Je moet steeds een maatje groter en uiteindelijk ben je dan 'wijd' genoeg voor het echte werk! Ik heb hier heel veel aan gehad! Kunnen nu zelfs zonder voorspel goede seks hebben en ben 9 weken zwanger ;)

Hier de website waar ik de probes weg heb: http://www.pelvision.nl/index.php?menuid=55
    Ik hoop dat je er wat aan hebt

9. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Dat is echt super vervelend! Ik heb het ook gehad. Het werd zo erg dat het bijna mijn relatie heeft gekost. Ik ben in therapie gegaan. Een combinatie van een psycholoog/sexuologe en bekkenbodemfisio. Dit heeft me heel goed geholpen. Je lichaam reageerd als het in je koppie niet klopt. Dat kan allerlei redenen hebben. Ik had veel langs van angst voor de pijn. Dit heeft 10 jaar geduurt. Nu lukt het me ook niet iedere week. Ook heb ik geleerd dat ik echt opgewonden moet zijn om het te laten lukken. En geleerd waarvan ik opgewonden word. Stiekem ben ik best trots op mezelf. Denk er niet te licht over en ga eens praten met je huisarts. Ook al is dat een grote stap! Succes!

Deel Deze Pagina