Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ssh, Feb 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    #1 Ssh, Feb 24, 2014
    Last edited: Feb 24, 2014
    Hallo dames!

Ik ben nieuwschierig of er meer dames geopereerd zijn aan een eug en hierbij ook een eileider kwijt zijn geraakt!
    Zijn jullie inmiddels weer zwanger? En hoelang duurde dit?

Liefs

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoi,

Niet geopereerd, mini chemo gehad. Mijn gyn zei destijds wel dat als je een eileider mist, de ander het vanzelf over gaat nemen. Maar dat zal jou ook wel verteld zijn.. Ik heb veel positieve verhalen gelezen en zie regelmatig dames die een EUG in hun handtekening hebben staat en weer zwanger zijn.

Veel sterkte en succes met zwanger worden!

Groetjes Patricia

3. meisjedenbosh

Nov 5, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Ik lees graag mee, heb afgelopen november hetzelfde meegemaakt, mijn linker eileider is verwijderd.
    Ben nu tussendoor 2 keer ongesteld geworden en morgen zit ik weer op dag 28, spannend!

groetjes

4. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik ben niet helemaal een goed voorbeeld, omdat wij sowieso moeilijk zwanger worden. Ik kreeg mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap na een iui behandeling en 5 behandelingen later was ik weer zwanger. Ik had toen wel twee eitjes, aan allebei de eierstokken één, maar volgens mijn gyn maakte het niet zoveel uit aan welke eierstok het eitje zat, omdat ze dicht bij elkaar zaten en de andere eileider het zou kunnen opvangen.

Veel sterkte en natuurlijk veel succes!!

5. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Heee,
    Wat spannend zeg!
    Hoeveel dagen duurde jou vorige cyclus?
    Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn..
    Dus ook niet wanneer ik weer ongesteld word..
    Groetjes!!

6. meisjedenbosh

Nov 5, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL

Voor mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap duurde mijn cyclus altijd netjes 28, 29 dagen. Na mijn operatie werd ik de eerste keer na 34 dagen weer ongesteld en de tweede keer na 32 dagen! Het is dus de hele week spannend nog pffff... Wil ook niet testen ben bang voor een teleurstelling ! Je kan ovulatie testen proberen maar daar werd ik echt helemaal obsessed van

7. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Oke
    Ik heb na de operatie nog een bloeding gehad, als ik vanaf die bloeding tel duurde de cyclus bij mij ook 34 dagen!!
    Dus we merken het vanzelf! Ik begin maar niet aan de ovulatie testen!
    Hou me op de hoogte! Ben wel nieuwschierig of je misschien wel weer zwanger bent!

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    10 oktober 2013 is mijn eileider + vruchtje verwijderd. Moest tot december wachten met opnieuw zwanger worden. 8 januari had ik mijn laatste menstruatie en ben nu dus zwanger!

Ik was ook heel bang dat het niet zou gaan lukken, maar dus wel en verbazingwekkend snel!

Heel veel succes! Het komt goed!

9. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Wauw gefeliciteerd!!
    Zulke verhalen geven echt hoop!
    Geniet van je zwangerschap!

10. Elly1982

Elly1982 Actief lid

Oct 27, 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    juli 2011 eug gehad rechter eileider verwijderd
    2 maanden later zwanger van onze zoon en nu alweer 21 weken zwanger van nr 2

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Ik weet het Ssh! Ik had dit soort berichtjes ook hard nodig om de moed er in te houden! Ik kan je vertellen dat opnieuw zwanger worden heel spannend is en je leeft tussen hoop en vrees. Mijn eerste echo was goed en het zat heerlijk in mijn baarmoeder te knipperen ;)

Mocht je vragen hebben, je mag mij een pb sturen als je dat wil!

12. meisjedenbosh

Nov 5, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou helaas, niet zwanger deze maand! Wel nu een cyclus van 30 dagen dus het gaat al weer de goede kant op... Volgende ronde nieuwe kansen hopelijk :)

Share This Page