wat vinden jullie van de meisjesnaam Vajén? kwam de naam inene tegen en dacht meteen die naam maakt een goede kans als we nog een dochter krijgen
Ik vind het een enorm popi-jopi naam die opeens héél veel voorkomt. Niet leuk dus, als je het mij vraagt
Mee eens! Sinds The voice kids helemaal hip. Houd zelf niet van die trend-namen, maar als het voor jullie de naam lijkt nu? Waarom niet!
Wat ik jammer vind is dat er heel veel schrijfwijzes zijn. Bij de vk zag ik elke keer weer een andere. Vajen Vayen Vajenn Vayenn Fajen enz enz En nogal een popi idd
Ik vind de naam op zich wel leuk, maar hij wordt de laatste tijd wel heel veel gegeven. Heb je dalijk Vajèn 1 t/m 5 in de klas
Hahhha.. Doet me denken aan 2 buurjongetjes, danny 2 en danny 16. En nu bijna 15jaar later noemen we ze nog zo hahaha
Onze dochter (als het een meisje is) gaat Fajèn heten. Ik ken The Voice Kids niet, maar vind het gewoon een mooie naam. Jammer dan dat er meerdere zullen volgen. De Emma's, Thomassen en Daan vliegen me hier ook om de oren. Daar zou ik het niet voor laten. De schrijfwijze is een compromis tussen ons beide. Overigens was Yentl mijn eerste keus, maar daar kon manlief niet aan wennen.
ja het is een erg leuke naam.. ken niemand wiens dochtertje zo heet hoor.. maar misschien kom ik daar nog wel achter.. de naam van mn dochter heb ik ook nooit gehoord hoor! en toch al paar x op de pagina zien voorbij komen als eventuele optie. haha
vond het ook een leuke naam tot ik las wat de betekenis was, dus even google en dan kijken of je het nog leuk vind
Ik vind het een mooie naam! Alleen sinds dat meisje bij the voice kids zie ik overal ineens de naam Vajén opkomen. Dat vind ik minder. De naam is behoorlijk aan het stijgen in de lijst daar houd ik zelf niet zo van.
Interview met Vajèn over de populariteit van haar voornaam | Vernoeming.nl Hier alle verschillende schrijfwijzes. Kwam het tegen. Betekenis is niet echt tof.
het betekent "aapje" en ik geloof dat de naam door de voice of kids de hoogte in gegaan is maar de mensen die het daar totaal niet van hebben zouden ook wel te horen krijgen " heb je t van de voice kids"' ahahha.. nou bij deze.. dit is toch maar niet de naam...