Vajen

Discussie in 'Babynamen' gestart door springxsummer, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

wat vinden jullie van de meisjesnaam Vajén? :)
    kwam de naam inene tegen en dacht meteen die naam maakt een goede kans als we nog een dochter krijgen :D

2. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik vind het een enorm popi-jopi naam die opeens héél veel voorkomt. Niet leuk dus, als je het mij vraagt ;)

3. Sofietjes

Sofietjes Lid

5 apr 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Mooie naam voor een meisje. Vind hem heel leuk.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mee eens! Sinds The voice kids helemaal hip. Houd zelf niet van die trend-namen, maar als het voor jullie de naam lijkt nu? Waarom niet!

5. springxsummer

oja dat meisje van de voice kids :D hahaha

6. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat ik jammer vind is dat er heel veel schrijfwijzes zijn.
    Bij de vk zag ik elke keer weer een andere.

Vajen
    Vayen
    Vajenn
    Vayenn
    Fajen enz enz

En nogal een popi idd

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind de naam op zich wel leuk, maar hij wordt de laatste tijd wel heel veel gegeven. Heb je dalijk Vajèn 1 t/m 5 in de klas ;)

8. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland

Hahhha.. Doet me denken aan 2 buurjongetjes, danny 2 en danny 16. En nu bijna 15jaar later noemen we ze nog zo hahaha

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Verschrikkelijke naam. Sorry!

10. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik vind het trouwens geen mooie naam, ik had er nog nooit van gehoord en heb geen voicekids gekeken.

11. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Onze dochter (als het een meisje is) gaat Fajèn heten. Ik ken The Voice Kids niet, maar vind het gewoon een mooie naam. Jammer dan dat er meerdere zullen volgen. De Emma's, Thomassen en Daan vliegen me hier ook om de oren. Daar zou ik het niet voor laten. De schrijfwijze is een compromis tussen ons beide. Overigens was Yentl mijn eerste keus, maar daar kon manlief niet aan wennen.

12. Luja

Luja Niet meer actief

Ik vind het een leuke naam!!
    Mooie schrijfwijze vind ik Vayen :D

13. springxsummer

ja het is een erg leuke naam.. ken niemand wiens dochtertje zo heet hoor.. maar misschien kom ik daar nog wel achter.. de naam van mn dochter heb ik ook nooit gehoord hoor! en toch al paar x op de pagina zien voorbij komen als eventuele optie. haha

14. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    vond het ook een leuke naam tot ik las wat de betekenis was, dus even google en dan kijken of je het nog leuk vind

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Idd dat vond ik ook een beetje een afknapper. Vind t verder overigens wel een hele mooie naam.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind het een mooie naam! Alleen sinds dat meisje bij the voice kids zie ik overal ineens de naam Vajén opkomen. Dat vind ik minder. De naam is behoorlijk aan het stijgen in de lijst daar houd ik zelf niet zo van.

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
  18. springxsummer

het betekent "aapje" en ik geloof dat de naam door de voice of kids de hoogte in gegaan is maar de mensen die het daar totaal niet van hebben zouden ook wel te horen krijgen " heb je t van de voice kids"' ahahha.. nou bij deze.. dit is toch maar niet de naam... :D

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik kwam tegen dat het vagina betekend.

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Leuke naam. ik zelf ben weg van de naam Fayenne (spreek uit: Fajenne). Misschien een alternatief?

Deel Deze Pagina