Hallo, We twijfelen heel erg hard om onze kleine meid te vernoemen. Mijn schoonmoeder overleed 2jaar geleden aan kanker en na 3 kleinzonen wou ze altijd graag een kleindochter. Die krijgt ze nu. We twijfelen een beetje of we dan mijn familie niet buiten sluiten We dachten zelf dan aan: Zoë Anna Sophie wat denken jullie?
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Je hoeft toch niet iedereen te vernoemen, ik neem teminste aan dat het niet opgedrongen word door de familie. het is jullie dochter en jullie bepalen de naam. als de rest dan boos oid is, is dat hun probleem niet die van jullie
Je zou het altijd met je familie kunnen overleggen. Zou ik persoonlijk voor gaan. Wij wilden een eventuele zoon graag naar mijn vader vernoemen en naar mijn overleden schoonvader, maar mn schoonmoeder heeft daar echt grote moeite mee en voor mn man vind ik het sneu om dan wel mijn vader te doen en die van hem niet, dus wij doen nu niet vernoemen. Als de familieband goed is en je wilt jouw moeder niet dan zal ze het kindje daar neem ik aan niet op afrekenen. Ik vind het mooi dat je het zo wilt doen.