maaltijd in het vliegtuig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door NoLu, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik vlieg economy class naar NYC met United airlines.

Zit hier ook een maaltijd end bij in?

Ik heb nog nooit gevlogen dus staat mij voor een raadsel haha

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het is wel even vliegen dus dat lijkt mij van wel ja.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik denk zelfs wel 2 a 3 keer

Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je vliegt

Ik vloog via Denemarken naar NY en we kregen toen 3 keer eten. Het was 10 uren vliegen ( avond eten, ochtend en iets tussendoor)

4. NoLu

NoLu Niet meer actief

Heenweg is 8.45 uur vliegen zonder zonder overstappen. En de terug weg een uur korter? Erg apart maar goed.

Ik vlieg om 9 uur en kom 12.00 amerikaanse tijd aan.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nope; je moet 9 uur op een houtje bijten.

Túúrlijk krijg je wat te eten, wat dacht jij nou?:D

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je zal vast iets te eten krijgen.. of het erbij in zit of dat je het zelf moet betalen geen idee..

7. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Als het goed is staat het op je ticket.. Was bij mijn schoonmoeder wel zo. Flight + meal ofzo stond erop.. Ligt misschien ook wel aan de maatschappij waarmee je vliegt..

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ja.. heb vaker met deze maatschappij gevlogen. Ongeveer een uur (kan iets langer wezen) na het stijgen en ongeveer een uur voor het dalen (of wat eerder nog)..Verder komen ze tussen door voor drinken..Meende ook keer voor wat lekkers.. Hoefde zelf niks te betalen.

Rechtstreekse vluchten naar Newark, keer naar Washington en keer naar chicago om over te stappen op een vlucht van 4 uurtjes.. daar kon ik wat krijgen, maar moest ik wel zelf betalen.. Maar ach eerst 5 uur hebben moeten wachten op Chicago, eet je keer bij de mac ofzo en dan kun je die 4 uur wel zonder.

fijne vlucht en reis!!

9. Ga je het toch doen? Een weekend in je eentje naar NY? Superstoer! :D

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, je krijgt eten. In principe krijg je bij alle maatschappijen iets te eten, behalve de prijsvechters (Easyjet/Ryanair) of chartervluchten (zomervluchten van Transavia/ArkeFly).
    Meestal kan je kiezen uit een pasta of rijst of aardappelgerecht en vis, kip of vegetarisch.
    OOk krijg je een snack (meestal iets van nootjes/pinda's)

Je vliegtijd verschilt, omdat ze gebruik maken van de jetstream. Het is een windbaan die west-oost blaast die te maken heeft met het draaien van de aarde. Terug kunnen ze er dus gebruik vabn maken. Je zal zien dat ze ook helemaal over Ijsland/Groenland/Canada heenvliegen naar NY, dan hebben ze er het minste last van.
    Veel plezier!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wij zijn in september met Delta naar USA gegaan..De maaltijden zitten er gewoon bij wij moesten alleen bij het boeken wel een kindermenu aanvragen voor onze dochter en eventuele speciale dieten.Dan kunnen ze dat van te voren regelen op het moment zelf kan dat niet meer..

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hoor! Ik vloog laatst naar Parijs (3 kwartier) en toen kregen we ook eten aan boord.

Deel Deze Pagina