Wij gaan net als vorig jaar in juni 3 weken naar het gardameer in Italie, altominico family parc. Prachtig supergrote caravan met 3 slaapkamer voor nog geen 900 euro
Caybeach Cay beach princess Vliegen via Ryanair We gaan in juli met zn 4en, auto parkeren en auto huren op vliegvelden bij elkaar zijn we nog geen 1800 euro kwijt voor 2 weken. Dus niets te klagen. Buiten het seizoen doen we met zn 3en een maand gran canaria van dat geld. wel met een maand auto hier op eindhoven en een maand daar auto gehuurd
@wijffie ligt er aan als je niet seizoen gebonden bent kan het best goedkoop. Moet je alleen kijken wanneer de tickets het goedkoopst zijn. Los boeken scheelt een hoop geld.
Tja, dochter is 6 dus we zijn echt gebonden aan het hoogseizoen helaas. Voorheen ging ik altijd buiten t seizoen, dus schrok me een hoedje van deze prijzen
Ja wij gaan ook hoogseizoen juli. Hihi kijk net op tv travelbird steeds ander aanbod en scherp geprijsd. Maar in het seizoen moet je echt geluk hebben. Het voordeel van los boeken is dat het bijv dat je per nacht betaal of je nu met 1 of met 4 in een huisje zit. Het is niet per persoon.
Ik heb vanaf 26juli vakantie, dus echt midden in de bouwvak. Ik ben alleenstaand moeder, wat eea ook erg onvoordelig maakt, want kinderkortingen zijn altijd gebaseerd op 2 betalende volwassenen. Ik betaal voor mn kind dus bij 9 van de 10 aanbieders gewoon het volle pond. Nadeel van los boeken is de transfer. Als je het als pakket boekt, staat er gewoon iemand op t vliegveld die je naar je hotel brengt. Bij los boeken moet je zelf maar zien hoe je bij je hotel komt.
Tumtum je hebt eigen keuken, dus niets qua eten en drinken in, maar verse broodjes elke ochtend in de winkel direct naast het park en avondeten is daar ergens tussen de 10 en 20 euro pp met drankje er bij in. Je kunt het wel boeken met eten er bij in via reisbureau volgens mij was het 900 euro pp voor 2 weken haha nu ben ik 1800 met zn 4en. Dat is de helft en dat eet je echt niet al ga je elke dag op het kamp eten. Want je kunt altijd aanschuiven aan een tafel en wordt het voor je klaargemaakt, altijd warm eten (of koud als dat hoort)
Wij zijn er 5 keer geweest in totaal. Zelf vind ik het een super resort maar wel mega groot. Ik vind het meer geschikt voor wat grotere kinderen al hebben onze kinderen het toen ze klein waren reuze naar hun zin gehad hoor. Maar de prijs is aan de hoge kant en kleine kinderen zijn ook blij met minder.