Wie heeft er een tip voor een mooi a.i hotel in Turkije met de volgende wensen; Kort rijden maar hotel vanaf vliegveld Balkon op kamer en mogelijkheid om dus kind in het ene deel van de kamer te leggen en wij in het andere (zodat we s'avonds nog even op balkon wat kunnen drinken oid) Beetje leuke prijs
Titan Garden resort in Konakli. Is ongeveer 30 minuten rijden van het vliegveld in Gazipaza. Het enige is dat de familiekamers vlak bij het podium van de avondoptredens zitten en het hotel ernaast s'avonds ook nog wel muziek draait. Wij vonden het niet storend en de kinderen sliepen er door heen. De kamers zijn vrij ruim en we hadden 1 slaapkamer met een twee persoonsbed, 1 slaapkamer met 2 losse bedden en een kinderbedje, een badkamer, een ruim balkon en een woonkamer.
Vind ik persoonlijk dus helemaal niks dit hotel Is vrij lang met de bus en klein. Vind het er ook super druk aangezien het zwembad niet zo groot is. Ik vind side mare resort helemaal geweldig. Of grand hotel artside. (side fan dus wel te merken haha)
klopt alleen dan even goed informeren welk vliegveld daar ook aan mee doet. Mijn ouders zijn vorig jaar geweest en daar landde het vliegtuig toen niet
Mja, dat is toch logisch als je voor je een reis boekt dat je even kijkt waar je naartoe vliegt? AYT (Antalya) of GZP (Gazipasa)
klopt, alleen dat vliegtuigmaatschappij landde alleen in Antalya maar scheelde wel even heeeeel veel centjes als je met een andere ging die wel in gazipasa landde Dus keuze is dan niet zo moeilijk althans voor hun
Hallo turkije liefhebbers! Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Turkije (marmaris), welke inentingen en hoe lang vantevoren hebben wij nodig? Thanks!
Wij zijn vorig jaar in grand park lara geweest. Qua afwerking wat slordig maar verder vonden wij het een erg fijn hotel. waarschijnlijk gaan we dit jaar weer naar grand park lara