Wil graag in juni op vakantie met een zoon van bijna 4 jaar, zie door de bomen het bos niet meer..... Wie weet een leuk hotel voor kinderen, aan zee, dichtbij stadje, met leuk kinderzwembad/speeltuin....... Het liefst Turkije, maar mag ook Spanje of een van de Spaanse eilanden.. Alle ervaringen en tips zijn welkom...... Alvast bedankt!
Viva tropic in Alcudia, Mallorca Geweldig eten, leuke zwembaden, mooie kamers, dichtbij centrum en zee!
Ligt er ook aan wat je Max. Budget is? Mijn favoriete is nog altijd Delphin Imperial in Lara Turkije. Heb veel gezien maar tot nu toe echt mijn favoriet
wij gaan naar voyage sorgun (ong 3 km vanaf het plaatsje Side) in turkije eind juni. (via arke) ik weet niet hoe het daar is nog, maar aan de foto's te zien ziet het er erg goed uit.
Oh en daar ben ik ook geweest afgelopen september idd ook een erg mooi hotel ! Ben daar 10 jaar geleden ook geweest en nu weer. Heb alleen weinig van het hotel gezien deze keer ik heb in het ziekenhuis gezeten. Maar mcht het nodig zijn ziekenhuis is ook goed