K3 show

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Komend weekend ga ik met mijn dochter naar de show van K3.

Weet iemand of er na de show gelegenheid is om met ze op de foto te gaan?

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben afgelopen zondag geweest.
    Ik zag wel allemaal ouders in de rij gaan om ze te kunnen zien na afloop bij het podium.
    Zelf ben ik gewoon weggegaan omdat ik geen zin had in al die drukte, mijn dochter is namelijk 3 dus vond ik dat niet nodig.

Was wel een leuke show. Mijn dochter vond het helemaal geweldig!

3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik ben afgelopen vrijdag geweest met mijn dochter van vijf en zoontje van drie. Ik vond het erg leuk, maar het volume echt wat hard voor jonge kinderen en de‘ mot‘ was best wel eng. Mijn zoontje van drie vond het echt te eng en zei de hele tijd ik wil naar huis. Gelukkig stond mijn man buiten met de baby en heb ik hem daar naartoe gebracht :rolleyes:
    Naar de show stonden inderdaad wel kinderen en ouders vooraan om een handje te geven of op de foto te gaan met K3.

4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.199
    1.056
    113
    Vrouw
    Wij gaan morgen!
    Vorige keer konden we idd vooraan gaan staan om handje te geven, was best leuk. Morgen proberen we dat weer, maar als t te druk is niet.
    Wat gek dat het dan te eng is he, t is toch voor kleine kindjes gemaakt zou je denken.
    Ben benieuwd.

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ja dat vond ik eigenlijk best wel stom. Het was ook echt wel een beetje spannend gedaan. Ik zag op internet dat ze een aantal maanden geleden de show iets hebben aangepast naar aanleiding van veel opmerkingen van ouders, maar wat mij betreft was het nog steeds een beetje te spannend.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik denk dat het per kind gewoon verschilt. Mijn dochter van 3 vond het helemaal niet eng en zat de hele tijd mee te doen en te dansen.

7. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    En het is ook heel moeilijk om het in te schatten en de juiste balans te vinden. Ik zit bij een theatergroep die al 25 jaar kinderproducties maakt, en wij worstelen nog steeds ieder jaar met hoe spannend het mag/kan/moet zijn. En ja bij ons staat ook weleens in de recensies dat iets te tam of te eng is, en dat neem je dan weer mee voor de nieuwe productie in het volgende seizoen...

Veel plezier bij k3! Ik ben een paar jaar terug bij een voorstelling voor volwassenen geweest (afscheidstournee), was erg leuk!!!

8. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Als je op de voorste rijen zit zou het mogelijk moeten zijn om een handje te geven en evt een foto te maken. Je mag alleen niet op het podium voor de foto dus het is dan meer een soort selfie idee. Je bent alleen niet de enige die dit wil, dus je moet geluk hebben, van het weekend zag ik ook een aantal verdrietige kindjes omdat het dus niet lukte!

9. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier gaan we over een paar weken ook weer! Vorig x gewoon weggegaan, dan ben je een beetje voor de drukte bij de auto en echte foto's kun je niet maken idd..

10. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.199
    1.056
    113
    Vrouw
    Oh vorige keer ging dat best bij ons hoor, maar goed ook altijd rekening houden met dat het niet lukt, wij zaten in het midden van de zaal.
    En het zal idd wel lastig inschatten zijn hoe spannend het mag.
    Wij hebben er zin in :)

mari83 vindt dit leuk.
  11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Echt op de foto lukt vaak niet, maar je mag inderdaad aan het eind van de show naar voren om handjes en tekeningen te geven. Maar het is altijd vreselijk druk en sommige ouders zijn echt vreselijk asociaal en kijken helemaal nergens naar, zolang hun kind maar vooraan komt.

Heel veel plezier. Wij gaan 28 oktober met de 2 oudsten. Ik neem voor de zekerheid wel hun gehoorbeschermers mee, aangezien ze nogal gevoelig zijn voor geluid. Ik ben niet bang dat de oudste het eng zal vinden, maar de middelste misschien wel. We wachten af. Ik had de kaartjes al gereserveerd toen dat van die mot in het nieuws kwam.

12. En hoe was de show?
    Gelukt om op de foto te gaan?

13. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    De show was super leuk. Beide kinderen hebben genoten. Mijn oudste stond al vooraan bij het podium te dansen, dus na het laatste nummer ben ik naar haar toe gegaan, zodat ze een handje kon geven. Ze heeft alle drie een high five kunnen geven, maar man man wat was het druk zeg. Je voelt ook de 'druk' van de mensen die achter je staan. Vond het op een gegeven moment echt eng worden, dus ben er snel weer met mijn dochter uit gegaan.

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Ik ga volgende week. Was het monster nog een beetje te doen voor je kinderen?

15. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Ja hoor, mijn kinderen vonden het totaal niet eng.

Deel Deze Pagina