Vakantie 2023 moet nog beginnen ik weet het. Gisteren ging onze favoriete camping de boeking voor volgend jaar open zetten. We hebben alvast geboekt 2 weken en nu maar hopen dat ik dan ook vrij kan krijgen. Jullie al plannen en ideeën voor volgend jaar?
Ik denk er ook al aan Maar ja je moet er vaak snel bij zijn hoe graag ik dat ook al zou willen boeken wil mijn man dat totaal niet.
Jeetje wat moet dat snel hè? Wij wachten even de komende vakantie af. Mocht het bevallen op de manier hoe we het dit jaar gaan invullen dan willen we volgend jaar weer kamperen met eigen tent. Als het toch niet helemaal lekker voelt dan gaan we uitwijken naar óf een luxe huisje op een camping óf een all-in in vliegvakantie. Dus ben benieuwd hoe het komend jaar bevalt en ik kan niet wachten om daarna weer bezig te zijn met de zomervakantie van 2024!
Ja ik heb 3 weken geleden geboekt voor italië. Was niet helemaal de bedoeling maar we zagen toevallig wat leuks en maar meteen vastgelegd voor volgende zomer
Haha nee nog totaal niet mee bezig. Weet nog niets eens waar we over 6 weken op de camping staan. Herken het voor de wintersport wel, al ruim een jaar van te voren boeken. Maar ik lees even mee, misschien zie ik nog wel wat leuks voorbij komen voor dit jaar
Haha! Herkenbaar. Wij hebben gisteren de eerste twee campings geboekt en gaan de laatste week op de bonnefooi waarschijnlijk. (Kamperen)
Wij vieren oud en nieuw op de Dominicaanse republiek. Verder nog geen plannen, eerst nog wat vakanties in 2023.
We hopen oud&nieuw in Dubai door te brengen, dus starten het jaar 2024 als het goed is daar Voor de zomervakantie nog geen concreet plan. Mijn moeder werkt (en dus woont) volgend jaar een aantal maanden op Aruba. Misschien dat we haar dan opzoeken en daar onze vakantie van maken
Ikben zo benieuwd wat voor campings jullie nog vinden zo laat? Of hoe jullie zoeken? Wij hebben 3 weken geboekt staan en zouden nog een weekend erbij bij willen, maar alles wat we interessant vinden zit vol.
Ik weet niet hoe jullie gaan, maar wij hebben een tent. Als enige eis hebben we elektriciteit bij de tentplaats (in verband met koelkast, opladen etc.). Misschien dat dat al scheelt? Verder hoeven wij geen animatie of veel kinder-uitjes in de buurt. Zijn met twee (m’n partner en ik) en de hond. Misschien dat dat ook scheelt? Verder gaan we naar niet al te populaire plaatsen. We gaan naar Mont St. Michel en daarna naar de gebied op 45min van Nantes vandaan (even de naam kwijt). De tweede week gaan we alweer terug richting het noorden dus we verwachten dan niet al te veel moeilijkheden.
Waarschijnlijk scheelt dat inderdaad. Wij hebben een caravan en een 11-jarige. Vroeger gingen wij ook op de bonnefooi, of we boekten de eerste twee campings en keken dan verder. Toen deden we ook meestal 3 landen per zomervakantie, Max 5weken wegen hooguit 1 week per camping. Maar de afgelopen jaren is hetze druk geworden! Na Corona kampeert iedereen lijkt het wel. en ik wil geen dagen bezig zijn met een volgend plekje zoeken. Ik durf het in ieder geval niet meer, zeker niet met kinderen.
Wij liepen er in 2021 in Kroatie voor het eerst tegen aan. Altijd op de bonnefooi gegaan en opeens alles vol. Leek wel alsof heel europa dat jaar opeens ging kamperen. Maar moet eerlijk zeggen dat we vorige jaar in Portugal en zuid-Spanje wel hadden gereserveerd, was alleen niet echt nodig geweest. Terug omhoog aan de oost-kust van Spanje waren we echter kansloos geweest als we dat niet hadden geboekt. Nou had ik daar ook wel het idee dat er ander publiek kwam. Geloof dat we maar een vreemde eend in de bijt waren met max. 2 nachtjes. Dit jaar toch alles weer vastgelegd. Maar dat komt ook een beetje vanwege de oudste. Op de campings waar we zo van houden (klein, weinig voorzieningen) komen toch voornamelijk stellen of gezinnen met kleine kinderen. Aanzien ze inmiddels 9 is moesten we toch op zoek naar campings waar we leeftijdsgenootjes kunnen vinden en dan het liefst nog met iets van een zwembad erbij.
Oh wauw leuk. De domicaan is echt een gave bestemming. Wij zijn er in 2007 geweest, zou er graag nog een keer heen gaan