Wij gaan eind juni 8 dagen naar Village Nature Paris (Centerparcs). En eind augustus/begin september gaan we lekker 11 dagen all inclusive genieten in Rhodos.
Nog niets geboekt hier. Financiën afwachten en mss in juli een last minute met de kinderen. Max 10 dagen. Laat staan langere periode of meermaals met hen. Morgen vertrek ik voor n week met vriend naar Wenen. Hij betaalt. Insisteert - hoe hard ik t ook haat om zo onderhouden te worden. Probeer toch wel n stuk te compenseren met bv benzinekosten (we rijden met mijn wagen) en hoop ter plaatse links of rechts n schnitzel te mogen betalen
Super lief toch! Weet hoe lastig het accepteren is als je zoiets krijgt maar ik ga ervanuit dat hij het echt kan missen als hij je mee neemt! Lekker genieten samen!
Kwam toch een leuke aanbieding tegen voor kreta 1e wk vd kindervakantie. Dus nu gaan we lekker weekje daarheen nog.
Wij willen in december een Disney cruise doen. Heeft iemand hier ervaring? Hoeveel dagen? Richting de Bahama’s lijkt mij heel gaaf!
Met baby van dan 4 maanden, een zoon van 4 en dochter van dan 8 dit keer in de zomervakantie maar gewoon lekker veilig een weekje Landal. Maar 1,5 uur van huis, genoeg voor de oudste 2 om te doen en dan maakt het weer ook niet uit. Stiekem ben ik al wel voor meivakantie en zomervakantie 2025 aan het kijken naar zonvakanties.
Wij gaan in augustus 10 dagen naar Portugal ( Algarve) Nu al zoveel zin in. Over 2025 zin we al aan het nadenken en heel misschien reizen we dan met het hele gezin naar Mexico, zijn in dat jaar ook 25 jaar getrouwd. Dit betekent wel dat de aanschaf van een andere auto naar de achtergrond zal verdwijnen maar dat vind ik niet heel erg.
Eind juni eerst weekje Kreta en in augustus 19 dagen naar Amerika , Texas zo benieuwd. Eerst 10 dagen reizen en daarna nog in Dallas een huis gehuurd.
Net terug van 1,5 wk Balkan. Nu al weer heimwee haha. Er staat een verhuizing op de planning. Dus wellicht nog een stedentripje. Maar anders ben ik bang dat t pas met de herfst of kerstvakantie lukt