Die stacaravans op (grote) campings zijn vaak heel duur. Meestal zit je een stuk goedkoper in een appartement of zelfs huis, minder entertainment, maar vaak wel met zwembad ofzo. Wij zijn toch niet meer zo van de campings met zoveel vermaak, dat vonden we toen ze klein waren nog wel prettig en gingen toen vaker naar vakantieparken of middelgrote campings, maar we vermaken ons zonder ook wel en hun interesses zijn verschoven, dus we zoeken wel wat anders om te overnachten. Gelukkig interesseert het ons niet heel veel dat er nog tig anderen voor ons in een bed hebben gelegen, als er maar schoon beddengoed op ligt en de rest ook goed schoon wordt gehouden. En ik lig liever op een comfortabel bed waar mensen op hebben liggen ruften, zweten, seksen enz. met schone lakens dan in een tent op mijn schone slaapmatje of luchtbedje. Ook jaren gedaan, ook een eigen caravan gehad, maar niet om hygiënische redenen. Inderdaad, ieder zijn ding, maar ik denk dat de meeste mensen dat ook niet als reden zien om voor een eigen kampeermiddel te kiezen.
Ben echt nog nooit middenin de nacht naar een toilet geweest op een camping dan slaap ik. En de rollen hangen daar gewoon al. Als ik in een restaurant naar het toilet ga loopnik daar ook niet met mijn eigen rol heen.
Voor veel mensen is lekker alles van jezelf echt wel een reden om met een eigen kampeermiddel te gaan. Geeft een hoop rust alles lekker schoon en compleet en van jezelf.
Die campings zijn vaak al ruim van tevoren volgeboekt, net als vakantieparken, dus waarschijnlijk interesseert het de meeste mensen weinig. Hoor ook zelden dat mensen om hygiënische redenen voor een eigen kampeermiddel kiezen, eerder financiële redenen of hun eigen spullen bij de hand en een vertrouwd 'onderkomen', maar daar ging het niet over. Gelukkig is er altijd een keuze voor mensen die daar wel moeite mee hebben, die kunnen met hun eigen kampeermiddel.
Smeerlappen heb je overal een meestal ligt eht aan de mensen zelf dat de wc en douches smerig achtergelaten worden hoevaak ze ook poetsen En wc papier hangt op alle normale campings hoor wc rol over de camping is iets van vroeger
Dat heb ik nooit gezegd volgens mij ... Misschien even lezen wie wat schrijft? Ik heb alleen aangegeven wat sommige mensen als voordeel van een stacaravan ervaren. Persoonlijk vind ik het allemaal leuk en hangt het van de soort vakantie af waar we voor kiezen.
Misschien moet je teruglezen en omdraaien. Jij bent degene die stacaravans af ging zeiken omdat jij het geld er blijkbaar niet voor (over) hebt. Dat ik dan met een opmerking terug maak kun je dan niet hebben? Waarbij je vervolgens ook nog eens de verkeerde persoon quote.
Of evt herfstvakantie? Wellicht moet je dan keuzes maken in het aantal steden om te bezoeken aangezien je dan een week hebt tov evt 2 weken in de meivakantie. Qua temperatuur is het daar dan over het algemeen nog prima. Ik ben een aantal jaren terug begin november in Pisa en Rome geweest en toen tussen de 18 en 22 graden ongeveer. Ideale temperatuur voor stadsbezoeken.
Met een stacaravan niet denk ik. Wij hebben een eigen vouwwagen en dan is kamperen heel veel goedkoper dan vliegen, tanken valt reuze mee.
We hebben net een hele verbouwing achter de rug dus ik denk dat we ‘maar’ 1 keer gaan. Wintersport even niet en dat geld uitgeven aan de tuin verbouwing. Dit jaar gaan we naar Egypte duiken, en afhankelijk hoe dat bevalt gaan we misschien volgend jaar wel weer. Uiteindelijk is het niet een hele idiote dure vakantie. Vooral daar is het goedkoop itt zuid Amerika of de Cariben.
Ben ik niet met je eens Stacarvans zijn best klein en je moet maar net een goede organisatie treffen.
Idd Wij hebben 2 weken zuid frankrijk op een top camping in mei vakantie gedaan 550 euro 6 persoons stacaravan. voor nu zouden we 2600 euro kwijt zijn voor dezelfde caravan…. Belachelijk
Ik ben ook al aan het kijken voor volgend jaar. Wordt waarschijnlijk Thailand of Bali. Verder wil ik nog met onze oudste een week naar new york. Dat had ik 3 jaar geleden al geboekt maar ging door corona niet door. Zodra we terug zijn van vakantie ga ik de in iedergeval alle tickets al boeken. Nu eerst over 9 dagen naar Amerika en Hawaii