Wij gaan normaal gesproken met vriendinnen naar de wellnessboot. Maar dan wel op de dinsdag omdat je dan je bikini aan mag houden. We willen eigenlijk op kort termijn gaan maar helaas komen we met zijn 4en niet tot een datum op de dinsdag. Nu zat ik dus op internet te kijken naar thermaalbad arcen. Maar zijn er mensen hier die op beide plaatsen geweest zijn en me het verschil kan uitleggen. Of voorkeur heeft voor 1 van de 2 en waarom. We willen zowiezo ergens heen waar je een bikini aan mag.
Ik heb er gewerkt (thermaalbad) en woon er in de buurt. Ik zou lekker naar de wellness boot gaan of dagje naar thermea 2000 in Valkenburg via vakantie veilingen. Thermaalbad Arcen is heel erg achteruit gegaan. Was er vorige week nog vanwege rug klachten. Dacht even lekker warm zwemmen. Nou bad is bruin de wanden, en helaas weet ik hoe 80% van personeel met hygiene omgaat in zowel baden als sauna. Ook is 90% 80+ uit Duitsland. Nee mij zie je er niet meer...
Ik ben 1 keer in het thermaalbad in Arcen geweest, toen wij er waren schrokken we inderdaad erg van de staat van het bad en sindsdien noemen wij het het terminaalbad.... Overigens was de gemiddelde leeftijd volgens mij ook 80+ waardoor die naam ook nog eens goed past. Het was echt een gevalletje van eens maar nooit meer!
Dan zou ik eerst kijken wat er in die 30 min reistijd zit.. dan is een keuze maken wat makkelijker.. Ik ben zelf fan van bussloo. Heeft ook badkleding dagen. Dan ga ik juist niet dus geen idee of dat dan druk is.
Weet even niet waar je woont precies. Maar de veluwse bron heb ik van horen zeggen is ook een fijne/goede.
Bussloo is inderdaad heel fijn....maar echt super druk. Zo druk dat het niet meer relaxt is. En helaas heb ik hetzelfde ervaren bij de veluwse bron laatst. Ik zou gewoon iets verder gaan rijden.
Woon in brabant. Denk dat het slim is om nog maar wat later te gaan plannen dan. Wellnes in helmond van fitland zit om de hoek. Maar dat valt tegen tegenover de wellnessboot.
Van fletcher heb je in Bergen op Zoom en in Etten-Leur hotels met welness faciliteiten. Er staat een aanbieding op vakantieveilingen.
Uiedereen bedankt voor de reacties. We zijn er met zijn 4en toch achter gekomen dat de wellnessboot ons niet kan overtreffen. Dus na veel gepuzzel een datum kunnen vinden . 28 maart hopelijk ben je gauw hier