Apenheul

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Anna009, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    Is dat wat ?
    Mijn 5 jarige zhet het steeds op tv en wil er nu naartoe maar ik denk dan van is een dierentuin met andere dieren niet veel leuker
    En zijn er wel genoeg apen?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zijn er wel genoeg apen in de Apenheul? :roflmao: :roflmao: :roflmao:

Even serieus... Ja, de Apenheul is zeker leuk voor een 5-jarige (als je van apen houdt). Het is een mooi park en genoeg afwisseling. Kies wel een droge dag uit, want bijna alles is buiten.

dds vindt dit leuk.
  3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    Haha ja ik bedoel niet dat je de hele dag loopt en welgeteld 10 apen ziet ;)

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Er zijn juist superveel apen in de Apenheul. Heel veel verschillende soorten ook. Bij sommige soorten kun je heel dichtbij komen (ze klimmen soms letterlijk op je) en andere zie je wat meer van een afstand. Het is sowieso een heel mooi park om in rond te lopen. :thumup:

dds vindt dit leuk.
  5. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Wij zijn er afgelopen weekend geweest en was zoals je zelf ook al beschrijft, wat bang dat t tegen valt. In dierentuinen valt veel te ontdekken, maar zal dat in een park met alleen maar apen ook zo zijn...? Ja dus :)

Wij waren er met ons 3 jarig dochtertje en zij vond het fantastisch. Ten eerste is het al een heel mooi park. Prachtig wandelen, veel ontdekkingswegen om te bewandelen met trapjes, bruggetjes en dergelijke. Daar had mijn dame al een heel avontuur aan.

Genoeg apen om te zien! Overal waar je kijkt zie je ze. Vooral die "losloop" gebieden vonden we erg leuk, ze staken de weg over of hingen boven je aan een boom. Lizzie keek haar ogen uit. We merkten alleen wel dat, nadat de dag verstreek, ze op een gegeven moment wel klaar was met "heeey weer een aap...". Dan vond ze de speeltuin en het lekker rondwandelen leuker, maar jouw kindje is wat ouder dus dat kan ook wel wat verschil maken. Er is nu ook vanalles eromheen georganiseerd. Zo was er een ontdekkingskamp, waar je bijvoorbeeld "apenpoep" kan onderzoeken, spelletjes doen, handen van verschillende apensoorten kan bekijken in een zandbak en dat maakt het park enorm interactief. Heel erg leuk!

6. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    apenheul is wel leuk mits je er niet het volledige bedrag voor betaald. Ik ben altijd gratis en mijn dochtertje ook nog dus dan vind ik het wel waard want betaald alleen mijn man, die ook nog kortingsbon heeft. Maar het park heb je met 3 uurtjes wel gezien hoor Tenzij je ook lang gaat zitten bij speeltuinen enz en zit pauzes en drinken halen enz dan kan je het wel rekken. Ons kindje was daar verder nog te klein voor dus op de lunch na en af en toe drink pauze hebben we niet veel gezeten. Je kan ook nog voorstelling van voederen bekijken van bv gorilla maar ook daar had ze niet veel aan plus dat ik die al eens had gezien. Als je alle presentaties ook gaat kijken heb je er wel langer de tijd nodig. Wij hebben wel de voedertijd met de maki's gezien die lopen ook los dus super leuk.

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vond het echt niks aan.
    Alleen maar apen wordt nog wel een keer saai. En een heel stuk lopen voordat je überhaupt in het park bent. De draaimolen die er toen stond (Staat er misschien nog wel?) Was het hoogtepunt voor mijn dochter ;)

8. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Dat hadden wij dus wel zo ongeveer. Was een dag in oktober. Die ochtend hebben we niet veel gezien :)

Deel Deze Pagina