Me vriend en ik wil samen eens gezellig weg zonder kids. Nu zijn we dus op zoek naar een betaalbaar hotel wat wel een beetje luxe is. Dus met een eigen jacuzzi op de slaapkamer. (geen klein bubbelbad dus) We willen echt eens even lekker gaan genieten. Wie heeft er leuke tips? Wonen in de buurt van Rotterdam dus langer als 1.5 uur rijden willen we niet
Ik denk dat je dan al snel op bruidssuites uit komt. Ik weet er wel eentje in Zwijndrecht, maar dat is wel erg dichtbij denk ik
ik weet dat v/d valk hotel in akersloot in een zwembadsuitte heeft, ik heb geen idee van de prijs. is ong. 5 kwartier rijden
Heb er tot nu toe 1 gevonden is van der valk in goes inderdaad de bruidsuite. Maar neem aan dat je die toch ook mag boeken zonder te trouwen? Ga die van jullie allebei even opzoeken. Zwijndrecht ook geen probleem dus ben benieuwd welke het is Het is gewoon even samen ertussenuit zonder kids. Dat doen we eigenlijk zelden dus zijn we weer aan toe. Een nacht zonder een huilend kind
Ara, ook van der valk. Daar heb ik 8jr geleden mn huwelijksnacht doorgebracht Tuurlijk kun je die ook boeken zonder bruiloft, hou er alleen rekening mee dat ze al lang vantevoren geboekt worden. Vooral op do/vr/za Van der Valk Hotel ARA Zwijndrecht