hoi hoi ik ga met mn gezin in de zomervakantie vlakbij de belgische grens in de buurt van breda wie heeft er tips voor mij voor bezienswaardigheden, atracties, speeltuin, dierentuin of leuk om heen te gaan in belgie? het gezin bestaat uit kinderen van 5,5 jaar en 3,5 jaar
Speelboerderij Den Scherpenberg: Speelboerderij Den Scherpenberg Rucphen kinderfeestjes speeltuin binnen en buiten terras binnen en buiten kinderboerderij dieren spelen paardrijden familiefeest kinderfeest bedrijfsfeest uitje fietsen wandelen tochten Recreatieboerderij Pukkemuk: Pukkemuk Basiliek in Oudenbosch: Basiliek H.H.Agatha en Barbara | Basiliek H.H.Agatha en Barbara (daarna een hapje (tapas) eten bij 't Zusje, wel reserveren!: 't Zusje 't Zusje Oudenbosch - 't Zusje Dagje Efteling? Die van 3 is nog gratis. Ik heb nog spaarkaarten van de Albert Heijn eventueel Efteling, Wereld vol Verwondering - Efteling Wandelen en winkelen in Baarle Nassau/Baarle Hertog. De Nederlandse-Belgische grens loopt daar helemaal doorheen, zo heb je dus een huis in Belgie en je buren zijn Nederlands Baarle-Nassau - Wikipedia, the free encyclopedia Bij mooi weer naar de Galderse meren. Al spreekt me dat zelf niet zo aan. Galderse Meren gereed voor gasten seizoen 2015 | Breda.nl Speeltuin de Hoge Neer in Etten-Leur. Met terras. Speeltuin heeft wel 2 ingangen en niet iedereen doet die aan de straatkant altijd dicht, dus wel opletten. https://www.facebook.com/pages/Speeltuin-De-Hoge-Neer-Etten-Leur/501093386606961?sk=timeline Speeltuin en restaurant de Bosrust in Essen (België). Kan je lekker zitten op het terras en de kinderen lekker spelen. En er is maar 1 uitgang, via het terras Welkom! | De Bosrust
Hangt er een beetje van af hoever je ervoor wil rijden... De Zoo van Antwerpen! Makkelijkste te bereiken met de trein (de Zoo en het Centraal Station van Antwerpen zijn buren). De Kalmthoutse Heide met wandelingen voor heel de familie (bewegwijzerde wandelingen vanaf 1,7km door bos en hei, langs vennen en door duinentjes... waarbij de kinderen telkens het volgende symbooltje kunnen zoeken) en De Vroente. Speeltuinen indoor en outdoor: - Kinderdroom in Brecht - Kabouterland in Sint-Lenaerts - Speelstad in Wechelderzande-Lille De Lilse Bergen in Lille met o.a. zwemvijver, speeltuin, minigolf en wat attracties