Vakantie annuleren iemand ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Mar 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja maar die 212 euro is nu toch ook zonde?

Als je een doktersverklaring had gehad dan had je die 212 dus terug kunnen krijgen van je verzekering en had het je dus niets gekost.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    En dus frauderen, lekker...

Ik vind dat je het netjes hebt opgelost ts. Fijn dat ze enigszins tegemoet wilden komen.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Het gaat om een vakantie in juni of juli als ik me niet vergis. Tegen die tijd zijn de klachten waarschijnlijk al over en werkt hij al weer. Het gaat puur om het financiele plaatje en dat zit niet in de annuleringsverzekering. De dokter gaat dus ook echt geen verklaring afgeven voor iets wat dan misschien niet meer speelt.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Dat klinkt als een keurige oplossing, dat je zelfs een deel van je aanbetaling terug krijgt. Wel balen natuurlijk, maar ik denk dat dat een heel stuk erger kon.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar een dokter gaat toch nooit een verklaring schrijven dat je niet in Nederland rustig in een huisje mag zitten? Is het een bergbeklim vakantie dan is het een ander verhaal.

Ts, fijn dat het naar jullie tevredenheid is opgelost. Zonde van het geld maar het is niet anders. Ik zie dat jullie ook gaan trouwen, ik hoop dat zijn rug dat niet in de weg staat.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Dat hoop ik ook.. Maar het is nog drie maanden... Het enigste nadeel is dat we daar ook wat aanpassingen hebben gedaan vanwege de situatie maar dat mag de pret niet drukken!.
    We hebben op financieel gebied de laatste tijd veel onverwachte tegenslagen gehad en dan moet je soms dingen wat anders doen maar dat komt wel goed!

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

In ieder geval een fijne dag gewenst. Extra jammer dat nu de vakantie niet door kan gaan!

8. kippiekip

Hoezo frauderen :(

Als jij met je rugklachten naar de dokter gaat en aangeeft dat je op vakantie gaat en vraagt om advies wat hij vind, als hij dan vind dat je beter vanwege je rugklachten thuis kan blijven dan is dat toch geen frauderen maar gewoon juist eerlijk?

9. kippiekip

Waarom niet? Je kan toch niet genieten van je vakantie zoals je anders zou hebben gedaan? Moeten ze die vakantie dan alleen maar binnen zitten? ;)

Maar goed, TS heeft het opgelost, mooi.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Omdat ts zegt dat dat het probleem niet is, dan moet je er ook geen problem van maken. Als je wel had gegaan als je genoeg geld had gehad, is het in mijn ogen fraude als je het dan ineens op rugklachten zou gooien.

11. kippiekip

Jeetje, ik maak er geen probleem van ;)

Laat ook maar, tis opgelost. :)

Share This Page