Hallo, Zie bijgaand de foto's.. Mijn verhaal is als volgt: Deze cyclus ben ik op de 40'ste dag ongesteld geworden. Normaal menstrueer ik tussen 25-35 dagen.. Ik heb de eerste 5 dagen zwart/bruin bloedverlies gehad.. Ik heb ook geen buikpijn gehad, dit vond ik heel vreemd want normaal heb ik erg buikpijn. Ik slik best wel zware medicijnen om buikpijn te voorkomen. Op de 6e dag kreeg ik helder rood verlies, dit was op een maandag.. Maandag begon ik buikpijn te krijgen. Dinsdag kwam er een propje uit (zie foto's). Zo'n grote prop heb ik niet eerder verloren.. Nadat het propje eruit is gekomen ben ik ongesteld geworden.. Wat anders was dan mijn normale menstruatie is dat er kleine puntjes uitkwamen (weet niet hoe ik het moet uitleggen).. Mijn vraag is of ik nu een miskraam heb gehad.. Het propje was best wel dik en taai.. Het propje heb ik weggepoeld, mijn huisarts kon hier niets mee.. Als ik zwanger zou zijn, dan zou ik ongeveer 6-7 weken zwanger zijn. Ik heb verder geen zwangerschapstesten gedaan Als er vragen zijn dan hoor ik het graag!
hoi misschien kun je je foto's even in je foto album plaatsen, dan kan degene die wil ze bekijken, anders is het "bloederige effect misschien te groot! Als je een positieve test hebt gehad ben je zwanger geweest en is het een miskraam geworden, als je geen pos test hebt gehad is dit gewoon een bloedprop geweest. Meer kan ik er niet over zeggen helaas, sorry! Mirjam Ik kan hier ook niet uit opmaken of het wel of geen miskraam is. Dat is vanaf een foto lastig. De huisarts had het misschien kunnen zien, maar blijkbaar was het voor hem ook lastig.
Ik heb de foto's geplaatst in mijn fotoalbum.. Ik heb geen test gedaan helaas.. De huisarts heeft het propje niet gezien, hij gaf al meteen aan dat zij het niet onderzoeken..
hoi ok, ja, dat klopt, de huisarts onderzoekt het niet. Als je geen test hebt gedaan zul je het niet weten. Maar de kans is klein dat je dan echt zwanger bent geweest. Mirjam
Waarom is de kans klein dat ik niet zwanger was? Kan een bloedprop zo groot zijn? Dit heb ik niet eerder gezien namelijk
hoi ja dat kan een bloedprop zijn. Dat zie je wel vaker als het langer duurt voordat je ongesteld wordt. Mirjam