Wij gaan in September 2 weken naar Rhodos, heerlijk!, maar nu vroeg ik me af hoe de bedjes op vakantie zijn voor die kleintjes??? Moeten we misschien zelf ons reismatras meenemen ofzo? Wie heeft er ervaring mee en kan het ons vertellen>?!
Wij zijn in Mei een week naar Ibiza geweest en hadden een babybedje erbij gevraagd, bij ons was dit gewoon een net ledikantje met matrasje. Je zou je eigen lakentje mee kunnen nemen als je dat wil maar let er dan wel op dat ze met de kamers verschonen hem niet meenemen dit was bij mijn nicht gebeurd dus kwijt.
wij hadden geen matrasje meegenomen, maar een extra deken (die we zelf toch niet nodig hadden ) op de bodem er extra bijgelegd. Wij hadden sowieso wel een gaar bedje hoor... maar oke... ze heeft er vrij goed in geslapen.
Het zal vast sterk afhankelijk zijn van de accomodatie waar je verblijft. In het appartement op Kreta waar wij vorig jaar waren stond een campingbedje. Was gewoon een goed ding, maar echt een comfortabel matras heeft zo'n ding natuurlijk niet.
Hangt dus een beetje van de accomodatie af... Ben benieuwd dan maar, ik dacht er anders aan om zelf een reismatras mee te nemen, het is alleen zo groot onding, maar het weegt maar 600 gram! Ik zou eigenlijk ook niet weten of je dat zo mee mag nemen met je bagage...
Wij nemen altijd ons eigen reismatrasje mee. Gewoon als handbagage. Vorig jaar in egypte lag er een totaal ondergepiest matras in het campingbedje BAH! Ook neem ik altijd eigen beddengoed mee
Ik neem geen campingbedje, bedden goed of matrasje mee. Heb al zoveel wat ik moet meenemen. Als het bedje of matrasje vies is, dan vraag ik gewoon om een andere. Zo moeilijk is dat niet. Wij gaan naar een 4 sterren bungalow, dus dan mag je wel een beetje service verwachten.
Wij zijn net terug uit Zakynthos en ons dochtertje had een prima campingbedje met een goed matrasje. Ook vorig jaar op Mallorca geen problemen. Op Kos dit jaar een goed bedje, maar dun matrasje dus daar nog even een deken onder gedaan. Ik neem meestal een eigen onderlakentje mee, ruikt ook lekker vertrouwd. Veel plezier!