Ik sta op het punt een vakantie te boeken... alleen vliegen we dan om 5 uur s ochtends. Dat betekend dat we er om 3 uur moeten zijn en dus om half 3 moeten vertrekken... Ten eerste: hoe kom ik dan bij schiphol... met de auto kost een berg geld... taxi kan ik geen kinderen meenemen ivm autostoeltje trein rijdt dan niet? toch maar de auto dan? Ten tweede... hoe ga ik dat doen met de kids... moet ik ze midden in de nacht wakker maken... iemand ervaring? Mijn kids zijn dan 1,5 en 3.
Wij hebben ook een aantal keer s'nachts gevlogen en dan met name vanuit de vakantiebestemming naar huis. Demi heeft dan altijd in het vliegtuig nog geslapen. Hoe je op schiphol moet komen kan ik je ook niet mee helpen. Je zou een schiphol taxi kunnen nemen, een autostoel heb je dan niet maar je neemt de kinderen op schoot. Dat moet je dan wel willen natuurlijk.
Kan iemand jullie niet brengen? Ik zou het gewoon doen hoor, zie ook nog eens dat jullie enorm dichtbij wonen, zou de kids vroeg op bed doen die dag en op het laatste moment wakker maken en gaan.
Ik vind het juist een ideale tijd! Dan ben je er lekker vroeg. En kinderen weten je wat dat betreft altijd te verbazen. Is er niet iemand die je weg kan brengen? En anders lang parkeren. Is maar een paar tientjes
Heerlijk juist die tijden, dan ben je lekker vroeg op je bestemming en heb je de hele dag om te settelen. Kinderen passen zich vaak heel makkelijk aan, zolang je het vantevoren maar goed uitlegt. Wij hebben hele goede ervaring met de valetparking. Kost wel wat maar dan rij je gewoon in je eigen auto, je stopt voor de deur en een van de medewerkers rijdt je auto naar een beveiligde garage. Bij thuiskomst bel je een nummer als je het vliegtuig uitstapt en dan staat je auto weer voor je klaar voor de deur. Ideaal!
Als je lang parkeren nu al reserveert vallen de kosten wel mee (ongeveer 80 euro voor 2 weken). Maar jullie wonen zo dichtbij dat ik gewoon een taxi zou nemen voor dat kleine stukje. Dan moeten de kinderen wel even op schoot, maar goed, op de plaats van bestemming zullen ze in de bus ook op schoot moeten dus ja.... Overigens kies ik liever niet voor dit soort vliegtijden, maar onze meiden slapen niet erg makkelijk buiten hun eigen bed dus dit soort vliegtijden staan garant voor veel oververmoeidheid en huilen. Vorige week vertrokken we om 9.00 uur vanaf ons verblijf en waren we om 18.00 uur hier thuis dat was echt ideaal. Maar we hebben ook weleens om 24.00 uur 's nachts gevlogen en toen heeft mijn oudste eerst het hele vliegtuig bij elkaar gekrijst - een half uur lang - voordat ze ging slapen. Dus ja, als het kan kies ik voor overdag. Maar als het niet anders is, dan maar niet - het komt ook altijd wel goed hoor.
Iemand die je kan brengen zou ideaal zijn. Misschien voel je je wel minder bezwaard het te vragen als je bv een jonger broertje of zusje hebt: als je ons wegbrengt mag je vervolgens zo lang we weg zijn de auto gebruiken
ja kan wel maar mijn ouders zijn er niet. Kan mijn schoonvader vragen maar ik voel me een beetje bezwaard om te vragen of hij ons om 3 uur s nachts naar schiphol te brengen.
ik heb wel een jongere zus maar die woont in groningen en heeft zelf een auto haha... mijn schoonvader zou het wel doen hoor. Die doet alles voor ons. Maar hij is 72. Vind het zo een punt om hem te vragen. Ik ben nu aan het kijken voor een goedkope parking vlakbij. En ja wij wonen dichtbij, ongeveer een half uurtje rijden denk ik...
Hmmmmm ik zie je woont wel heel dichtbij Schiphol. Als je persé niet met de taxi wilt zonder autostoeltjes dan kan je ook een huurauto nemen de avond van te voren al halen met 2 kinderzitjes erbij reserveren. Kan je ook gewoon 2 nachts afgeven op Schiphol kosten inkl stoeltjes rond de 60 euro denk ik.
Is er niet een soort van luchthaventaxi? Waar wij wonen is een shuttle service naar het vliegveld. De firma bewaart de kinderstoelen voor je en als je weer terugkomt, dan staan ze je al op de wachten met de stoeltjes weer in de auot. Ideaal!!
Ik zie International Airport Taxi Service. Misschien een optie? Over de kinderstoelen zou je kunnen bellen. Of taxi.connexxion.nl, bij deze firma kun je de kinderzitjes meegeven en die bewaren ze voor je op Schiphol. Lijkt me ook ideaal. Schiphol Travel Taxi heet de service.
Ik gebruik een autostoeltje in de auto niet omdat het verplicht is maar omdat ik het veilig vindt En ik ken die taxilui, die rijden als gekken. Geen haar op mijn hoofd die overweegt de kids zonder autostoeltje te vervoeren...
Houd er rekening mee dat vliegtijden tot op de dag van vertrek nog kunnen veranderen. Stel dus dat je straks een vakantie boekt waarbij de vluchttijden je beter liggen dan kan dat tot op de dag van vertrek gewoon nog veranderen. Dat is het mindere van die charter vluchten. Ik vind het op zich wel een heerlijke tijd, heb je lekker je hele dag nog. Er rijd ieder uur een trein van en naar schiphol in de nacht: Vertrekt of arriveert u 's nachts of vroeg in de ochtend? Dan kan het NS-nachtnet uitkomst bieden. De nachttreinen rijden 1 keer per uur tussen Utrecht CS - Amsterdam CS - Schiphol - Leiden CS - Den Haag CS - Delft en Rotterdam CS en omgekeerd. Is de nachttrein voor u niet mogelijk? Bekijk dan de service die de Schiphol Travel Taxi biedt.
hmmm volgens 9292ov niet... dan moet ik om 1 uur naar sloterdijk en vanaf daar een bus en dan ben ik er om 10 voor 2. Niet handig.
Ze rijden wel ieder uur, heb mijn berichtje even aangepast. Vertrekt of arriveert u 's nachts of vroeg in de ochtend? Dan kan het NS-nachtnet uitkomst bieden. De nachttreinen rijden 1 keer per uur tussen Utrecht CS - Amsterdam CS - Schiphol - Leiden CS - Den Haag CS - Delft en Rotterdam CS en omgekeerd. Is de nachttrein voor u niet mogelijk? Bekijk dan de service die de Schiphol Travel Taxi biedt.
Waarom parkeer je je auto dan niet op Schiphol zoals eerder aangegeven? Is niet duur hoor. Voor een taxi zou je hetzelfde kwijt zijn.