nederlandse energy maatschappy

Discussie in 'De lounge' gestart door lautjuhhh, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

wat een piieeeeep maatschappy zeg.. 3 weken geleden zijn we overgestapt.. alles was goed zeiden zwe. nou niet dus want vorige week stedin aan de deur wij komen afsluiten.. dt kan niet goddank kunnen regelen dat wij zouden bellen met nen. gedaan nee we gaan een spoedinhuizing doen morgen is het geregeld.. dus niet want nu hang ik alweer met ze aan de telefoon omdat stedin mij net belt dat ze nog niks binnen hebben.. zegt nwen net ja sorry mevrouw borg is pas 4 dagen geleden verwerkt!!!!!! heb hem verdorrie 21-7 overgemaakt mafkezen...

ik mag hopen dat ze wat doen want anders heb ik dankzij hun over 2 dagen geen stroom meer...
    :x:x:x:x:x

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

helaas staa de nem daar echt om bekend om hun fouten

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

balen zeg :( maar zit je dan echt 2 dagen zonder stroom??

4. lautjuhhh

yep ben nu aan het bellen en bellen maar meewerken ho maar

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Het is echt klote maatschappij. Als je af word geslotn krijg je zowel afsluit kosten in rekening gebracht, daarbij als je word aangesloten opnieuw dan krijg je die kosten er ook weer bij, en die kosten liegen er niet om.

6. lautjuhhh

ik hang gewoon al een half uur in de wacht gwoonweg belachelijk

7. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Mijn moeder is daar ook zo door genaaid. Die wilde terug naar haar oude maatschappij omdat ze bij de NEM gewoon dik meer betaalde (terwijl haar minder beloofd was). Ze mocht altijd opzeggen, stond ook op papier.

Nou dan begint de ellende hoor. KReeg ze er vervolgens nog een dikke rekening achteraan wegens contractbreuk :O.

Ik moet eerlijk bekennen, ik zou alleen al niet naar de NEM gaan vanwege hun irritante reclame. Maar gezien de ervaringen zou ik al helemaal niet meer gaan.

Ik zeg: NIET DOEN!!!

8. lautjuhhh

@shadow ja das het hele probleem als ik nu niet binnen 2 dagen aangemeld ben bij een energymaatschappy word ik afgesloten dus heb geen keus.. we hangen nu al weer dik een uur aan de telefoon mafkezen

9. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ik word al witheet als ik alleen die naam al lees! Dankzij de NEM werd ik aansprakelijk gesteld voor het houden van een wietkwekerij...Dit omdat ik verhuisd was en mijn contract nooit overgezet was, terwijl de huurder die na mij erin kwam een wietkwekerij was begonnen. Een dikke rekening á 3500 euro lag er op mn mat, die ze dankzij de grove fout die ze gemaakt hebben, lekker zelf mogen betalen! :D Nu ben ik druk bezig met een overstap, want no way dat ik daar nog een seconde langer klant wil blijven!

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hier ook 2 jaar geleden via een telefoontje overgestapt naar de NEM nou ik ben blij dat we er weg zijn...kregen een hele hoge bijbetaling van ruim 1700 euro...ze bleken helemaal niet goedkoper...we kregen naheffing na naheffing en alleen maar problemen...wat een verschrikkelijke maatschappij...ik kan iedereen aanraden ga daar weg en ren weg heeeeel hard!!
    Ze zijn al meerdere malen bij consumenten programma's geweest en altijd komen ze slecht in het nieuws....

Als je daar weg kan lekker weg gaan!!

Succes!!

Liefs Pien

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    best jammer dat mensen daar toch nog steeds in blijven trappen ... :( de NEM is gewoon een drama maatschappij en dat zijn ze al sinds ze zijn opgericht ... ik heb nou echt nog nooit gehoord dat iemand daar idd minder is gaan betalen ...

12. lautjuhhh

nou als ik het zo lees zijn we gewoon zwaar de pineut.. we hangen overigens nog steeds aan te telefoon voor een klantnummer :O

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wij zaten ook bij de NEM, dat was dus niks goedkoper! PRUT-maatschappij! Ben blij dat we weer bij de Nuon zitten.. Nu weten we tenminste waar we aan toe zijn, wat we per maand kwijt zijn en geen gezeik en gezeur meer.

14. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    De NEM zegt dat ze goedkoper zijn,maar uiteindelijk ben je duurder uit..Je hebt nog meer van zulke maatschapijen.

Paar jaar geleden kon ik werken in een callcenter,leuk dacht ik...Dus naar een gesprekje en het bleek om de NEM te gaan,Ik heb hartelijk bedankt voor dit werk,ik ga geen mensen oplichten...

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wij zijn jaren geleden overgestap naar Oxxio. Ik moet zeggen, ondanks de storm van kritiek destijds, zijn wij sinds de overstap ieder jaar minder gaan betalen bij Oxxio, en wij zaten voorheen bij Essent. Daar had ik het zo mee gehad met dat arrogante bedrijf ...

Ik heb werkelijk nog nooit problemen met Oxxio gehad... Maar de NEM ... brrrrrrrr ... alleen al hun manier van reclame maken ... bah

16. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg al jeuk als ik de naam lees......
    Mijn man heeft het eens helemaal uitgeplozen... Wat blijkt, de nem is wel goedkoper per eenheid verbruikte stroom, MAAR is heel duur in het transport/netwerk kosten. Hierdoor ben je alleen als je HEEEEEEL veeeeeel stroom gebruikt bij hen goedkoper uit. Maar een beetje gemiddeld gebruik voor een huis is helemaal niet goedkoper!!!

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik snap werkelijk niet dat er nog mensen zijn die in die bull... van hun trapt. er zijn geen grotere oplichters dan de nederlandse energie maatschappij.en de manier waarop ze reclame maken en werken is nog triester.

18. lautjuhhh

nou ja ik dus.. nou ja we zien wel hoe het loopt.. tis nu geregeld zeggen ze dus dat hopenw e dan maar..

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

waarom heb je voor hun gekozen dan? vind je de manier waarop ze reclame maken niet walgelijk dan? er wordt ook overal voor ze gewaarschuwd.

20. lautjuhhh

nou ja we gingen op prijzen af..dom dom dom.. na goed we gaan eht zien

Deel Deze Pagina