Vakantie betaald, ontvanger zegt niks te hebben ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Op de een of andere manier denk ik dt de plek nog volstaat of zo...of dat ze dubbel geboekt hebben....

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt alsof ze te lui zijn om even via internet bankieren te kijken. Jij kan dit niet storneren ofzo, dus het is bizar als ze het gooien op 'het is misschien terug gestort', want dat kán niet.
    Ik zou ook opmerken dat je rechtsbijstand in gaat schakelen als ze het niet snel oplossen, want jullie hebben wel betaald en kunnen nu onterecht de camping niet op.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bedankt voor de reacties,

We hebben daar een vaste staanplaats met een zelfbouw caravan. Ik sta er al vanaf mijn 5e en nooit problemen mee gehad..

Vrouwtje van de abn zei dat de naam + rekening nr bij elkaar hoorde en dat dat toch echt klopte..

Ik ben ook zo boos & voel me beetje machteloos.. Wat als hum vol blijven houden dat ze niks hebben gekregen? Zou indd daar nog in kunnen loggen op mijn bankieren..

Bedankt alvast voor de reacties! Benieuwd waar ze morgen mee komen..

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    En ze denken terug gestort, door bijv te weinig geld op rek. Of naam+ rek. Nr. Verkeerd

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Als er te weinig geld op je rekening staat, dan kun je de betaalopdracht niet eens uitvoeren. En dat naam/nummer verhaal geld dus niet meer en gold sowieso alleen voor oud gironummers.

Als jij het juiste rekeningnummer hebt gebruikt, is de kans zeer klein dat het er niet op staat. Of ze hebben andere problemen met hun bank waar jij nu de dupe van bent.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ben benieuwd of het nu opgelost is voor je?

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

lekker veel vertrouwen in hun vaste campinggasten.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ja ik ook wel

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg, maar dit zou voor mij reden zijn om per direct een andere standplaats te gaan regelen. Hoe klantonvriendelijk ben je dan?! Je zegt dat je er al vanaf je 5e komt, is dit de reden hoe je behandeld wilt worden als vaste gast? Spullen ophalen en moven... (en natuurlijk via de rbv je geld terug vorderen.....)

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als het teruggeboekt zou zijn, dan had je dat ook op je overzicht moeten zien staan. Dan zie je eerst de afschrijving en daarna een bijboeking. Dus indien je dat niet hebt, zou het gewoon afgeschreven moeten zijn. Kan best dat het ergens in het systeem van de bank mis is gegaan hoor! Ik had een tijdje geleden iemand die wat van mij kocht op marktplaats. Zij had het geld ook overgemaakt (met bewijs) maar het stond er bij mij nog niet op. Na een paar dagen ook niet. Bleek het bij de bank ergens te zijn blijven hangen. Na 5 dagen stond het er wel op.

Ik zou dus je bank bellen en vragen of ze willen uitzoeken waar dat geld gebleven is.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar als jullie daar al zo lang staan dan vind ik dat echt een naai streek, dan moeten ze toch inmiddels wel weten dat het altijd netjes betaald word? Ik zou inderdaad ook niet meer op zo'n camping willen staan.

Is het inmiddels al opgelost?

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Als je al zolang vaste gast bent en altijd op tijd betaald, vind ik het zeer klantonvriendelijk dat je bij de eerste keer niet op tijd betalen gelijk geblokkeerd wordt. Erg kinderachtig!

13. augustus

augustus Niet meer actief

Wij hebben zoiets ook weleens gehad, toen bleek er precies op het moment van overboeken storing te zijn geweest. Dat verklaarde waarom het geld niet was aangekomen. We kregen het geld terug gestort 2 weken later nadat we gebeld hadden. Jij hebt de bank al gesproken begreep ik? Hoop voor je dat het snel opgelost wordt. Succes!

14. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    toch wel benieuwd of er al wat uitgekomen is

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Op fb zag ik voorbij komen dat ze haar caravan ging schoonmaken... Dus lijkt dat het goed gekomen is:D

Deel Deze Pagina