Leuke uitjes omgeving Braamt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zara75, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    hoihoi
    Via ticketveiling heb ik kaartjes gekocht voor Land van Jan klaassen. Ik lees net reviews en kom erachter dat dit geen pretpark is, maar een grote speeltuin.
    Ik betwijfel daarom of we hier een hele dag gaan zitten, maar vind het ook zonde om vroeg weer naar huis te gaan. We wonen namelijk 1,5 uur rijden ervandaan.
    Wat is nog meer leuk hier in de omgeving??

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wij zijn hier twee jaar geleden geweest. Een vriendin van mij, ik en we hadden allebei een zoon van toen vier jaar mee.

Het is inderdaad meer een grote speeltuin (binnen en buiten) dan een pretpark.
    Arnhem is er niet ver vandaan en wij zijn na de speeltuin daar gaan winkelen. In Arnhem heb je een nette Primark en andere leuke winkels. Daarna lekker gegeten daar.

Ik weet niet of je dochter en jij van winkelen houden anders is dat misschien een idee. :)

Zara75 vindt dit leuk.
  3. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Jan Klaassen ligt naast een recreatie plas, als het nog warm is kunnen jullie ook lekker gaan zwemmen/spelen op het strandje.

Zara75 vindt dit leuk.
  4. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Klopt, recreatie plas is ernaast.
    Ik weet niet wanneer je gaat, maar tussen 15- 30 aug staan bij die recreatie plas (ligt Landal Stroombroek bij) allerhande springkussens

(https://www.kidspret.nl)

Zara75 vindt dit leuk.
  5. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Verder is bv het Montferlandse Bos heel dichtbij.

In Doetinchem is ook een leuke (gratis) kinderboerderij: kokiezier.

Iets verderop zit koffieboerderij Engbergen, waar kinderen heerlijk kunnen spelen:

https://www.koffieboerderij.nl.

Zara75 vindt dit leuk.
  6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    We zijn nu bij Jan Klaassen. Mn dochter vindt het helemaal leuk hier, was bang dat ze er al te oud voor was. :)
    Dus denk dat we hier wel blijven hangen. En zo niet, dan zitten er leuke tips tussen! Thanks!

sabagirl en Rosa Canina vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina