Hello ladies, Mijn man en ik proberen ieder jaar een weekendje weg te gaan naar het buitenland zonder de kids. Nu twijfelen we of we gaan boeken voor September 2016, begin juni 2016 ben ik uitgerekend. Zouden jullie het aandurven, of overslaan dit jaar??
Zelf zou ik het niet doen maar dat is omdat ik BV wil geven en dan vind ik het niet leuk om een weekend weg te gaan. Waarom vervroeg je het niet naar het eerste weekend in je verlof? Zorg dat je een annuleringsverzekering hebt, als er tegen die tijd dan iets medisch tussenkomt krijg je je geld gewoon terug.
Hi Saartje....je bedoelt voordat ik zou gaan bevallen? Dat zou ook kunnen ja een anulerigsverzekering voor als er iets medisch is....
Ja he ukkie? ....denk dat ik op dat moment ook zo denk. Zit ik dalijk daar en denk ik alleen maar aan die kleine...dan zit je ook niet lekker
nee, das ook zonde! Tip van je verlof, dat vind ik een goeie! Lekker ergens met een jacuzzi op de kamer, klein stadje met leuke dingen zodat je niet zo ver hoeft te lopen etc. Ontbijtje op de kamer!
Dat hoef je nu nog niet te beslissen toch? Ik zou idd ook even (nog) niets boeken, afwachten hoe het loopt. Waarschijnlijk zit je er dan helemaal niet op te wachten jullie kleintje achter te laten
Ik zou niet boeken idd en het tegen die tijd bekijken. In je verlof gaan vind ik echt een heel slecht plan. Straks begint de bevalling vroeg en zit je in het buitenland! Je zal niet de eerste zijn die dat overkomt.