Ik heb nu ongeveer 3 dagen last van een pijnlijke duim en duimmuis. Vannacht werd ik erg vaak wakker van een zeurende pijn soort zenuw/ kiespijn maar dan in de hand. Ben 6 weken geleden gevallen op deze hand,leek toen Niks mee aan de hand te zijn en ben toen niet bij dokter Geweest. Kan dat nog van deze val komen?
RSI door smartphonegebruik? Probeer hem even een paar dagen weinig te gebruiken of anders te bedienen, kijken of dat helpt.
Bedankt voor de reacties. Ik mocht al voor röntgen komen op zondag daar was niks op te zien. Ik heb pijnstilling gekregen. Vandaag bij huisarts dacht ze aan peesontsteking. Ik heb een brace. Brace en pijnstilling zou het volgens huisarts snel pijn moeten afnemen. Maar ik vraag me af kan een peesontsteking echt zo´n pijn doen?Ik ben qua pijn echt geen mietje, ik ga ook echt alleen naar de huisarts als ik niet anders kan. maar het doet gewoon zo´n verrekte pijn ook met pijnstilling.
Ja, het is vreselijk!!! Ik ben herstellende van een peesontsteking in mijn rechter schouder. Ik kon mij ook niet voorstellen dat één pees hier de oorzaak van was. Hier hielp het om echt 4 dagen rust te houden en daarna het bewegen rustig op te bouwen. Ik leefde op pijnstillers. Na een week ben ik naar de fysio gegaan. Ik heb goede ervaring met shockwave therapie. Het is wel even op de tanden bijten. Geen idee of shockwave therapie ook mogelijk is bij een peesontsteking in de duim.
Ik heb een peesontsteking in mijn duim gehad, maanden erg veel pijn gehad. Uiteindelijk heb ik een spuit van de ha gekregen en sindsdien is het over