25 weken en harde onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Renske66, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Hoi allemaal,
    Ik heb een vraag. Ben maandag 25 weken zwanger en alles gaat helemaal goed. Controles goed, ik voel me goed. Kindje erg beweeglijk. 😊 Erg fijn natuurlijk!
    Ik heb alleen geregeld een harde onderbuik. Echt helemaal onderaan, boven m'n schaambot. Het gedeelte waar je zeg maar niet op moet drukken als je moet plassen, haha.
    De rest van mijn buik is altijd soepel. Het is dus echt alleen onderaan.
    Wat kan dit zijn? Wordt dit dan verstaan onder een harde buik? Of kunnen het ook de banden zijn die oprekken/aanspannen?!
    Kan ik hiermee wachten tot mijn afspraak bij de verloskundige (maandag over een week) of moet ik komende week even bellen?

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Even je urine laten testen op een blaasontsteking.
    Hier kan je ook harde buiken van krijgen.

Ik heb ook regelmatig harde buiken. Meer rust nemen en met een kruikje oo de bank helpt vaak goed. Opzich kunnen harde buiken geen kwaat

3. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Ik heb hier ook last van, en ik zie dat we precies gelijk lopen! Haha wat leuk eindelijk eentje! Lang leve 30 mei! Haha
    Mijn verloskundige zei dat de baby met het hoofdje naar beneden lag, en ik heb het ook niet constant. Kan natuurlijk ook een (beginnende) blaasontsteking zijn?

Gr

4. Meliskaatje

Meliskaatje Actief lid

14 sep 2014
    176
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook, ben nu 25.1. bij mij is dit voor de 2e keer een blaasontsteking! Voor de zekerheid even je urine laten nakijken.

Deel Deze Pagina