Een beetje vroeg, maar dan heb ik nog genoeg tijd om te verzamelen. We maken een rondreis deze zomer en dan vind ik het wel leuk om wat cadeautjes in te pakken om mee te nemen. Ooit wel eens gedaan toen ze kleiner waren, maar nu zijn ze 10 en 14. Wie heeft leuke ideeën?
Ligt er beetje aan waar ze zich nog mee bezig houden natuurlijk. Voor een 3 jarige red je het prima met een stickersetje, maar voor m’n 7 jarige kan ik echt niks verzinnen. Maar die kan in een speelgoedwinkel niet eens wat vinden waar hij blij van wordt. Ik zou denken in fidget toys of smartgames. Of een schetsboek of bullet Journal om de reis bij te houden. Met leuke stiften, markers enzo erbij. Of cadeaubonnen. Ijsje halen, Starbucks, dunky donuts. (Afhankelijk van waar je heen gaat natuurlijk)
Voor dochter Iets om de rondreis vast te leggen. Vakantiegeld Mooie badhanddoek / zonnebril Fijne hoofdtelefoon / oortjes Zoon Donald Duck Sport/spel items
Boekje tijdschrift puzzelboekje spelletje Nagellak als het meiddn zijn misschien nog iets anders om.mee te tutten Iets om te knutselen.
Tijdschrift of stripboek Happy Cubes van Smartgames Travel journal Powerbank Het Rijksmuseum puzzelboek Slaapmasker Kaartspel Escape room spel (Action, 2,99 euro)
O, ik ben nu al zo blij dat ik toch een topic geopend heb! Twijfelde erover, maar kom nu al hele goede tips tegen.
Een zomerpuzzelboek (ben de naam kwijt, maar je hebt ze in allerlei thema's, soort dik tijdschrift met puzzels, verhaaltjes etc, ik koop er elk jaar voor allemaal 1 in het thema dat op dat moment bij ze past) Spel Donald Duck pockets (lang leve marktplaats) Nieuw soort rubiks kubus
Ja leuk! Dat ga ik ook doen denk ik. Had ik al moeten achteraf, maar nooit aan gedacht. Had zoon ook leuk gevonden, maar die zit nu al in Barcelona. Dan kun je ook een leuk plakboek oid maken van de vakantie. En dingen om te versieren. Washi tape etc.
Voor je dochter: wreck this journal Voor je zoon: pocket van Donald Duck of vakantieboek van NG Junior