Jullie nog lekker op vakantie? Mijn man moet nog 1 week werken. Wij gaan niet echt op vakantie dit jaar. We hebben een midweek geboekt bij de sprookjes camping voor de kids. En hier en daar gaan nog nog dagjes weg.
Vandaag mijn laatste werkdag! Morgen gaan we een paar dagen naar mijn mam zijn familie aan de andere kant van het land. Volgende week vliegen we naar Kreta, lekker zon, zee en strand!
Man heeft vanaf 1 augustus vakantie. Bouw ligt dan stil , helaas want hij wilden eigenlijk 2 weken door werken (probeerde zijn baas ook) omdat hij dan vakantie had als de baby geboren zou worden. Nu moet die hoogstwaarschijnlijk net werken als de baby komt. Gaan dit jaar niet op vakantie dus ivm baby. Dochter gaat wel zondag op pony kamp volgende week. Is in de buurt hier dus zo gehaald mocht de baby wel eerder komen
Mijn vriend heeft nu vakantie. We gaan niet op vakantie, ons zoontje is pas 8wk oud. We gaan wel wat wandelen. Misschien gaan we in okt-nov een paar dagen weg, binnen een straal van 100km. Echt op vakantie, zoals we voor ik zwanger werd deden, naar Oostenrijk of Noorwegen, gaan we pas weer doen als onze zoon een jaar of 5 is.
Manlief moet nog een week werken en heeft dan 3 weken vakantie. Hij werkt dit jaar een week langer door(de rest heeft afgelopen donderdag vakantie gekregen) i.v.m. de bouwvak die verschilt waardoor de bouw maar 1 week echt stil ligt. Ik ben altijd bij huis. We gaan dit jaar niet weg.
Allebei al een week vakantie gehad in Juni. Toen weg geweest naar de camping in Duitsland. Ik heb nu 2 weken vrij en mijn man vanaf volgende week nog 2 weken vakantie. Op de planning staan nog dagjes weg naar oa Irrland of Billybird. Verder wonen we vlakbij het strand dus met mooi weer zijn we daar te vinden. En als de oudste jarig is gaan we 2 dagen naar de Efteling met overnachting in het Efteling hotel.
Wij hebben pas in Sept. Kan is er hier bloemcorso. En dan ook een midweek naar de harz in huisje van landal.
Eerste drie weken van september. Eerste week midweek naar kempervennen. En 2e week naar Erperheide. En laatste week wat dagjes weg en keer lekker mijn zijn 2en weg Heb eral zin in. Voor het eerst dit jaar niet vliegen wel een omschakeling maar de tweeling zit nu in de leeftijd dat ze niet echt willen luisteren dus daarom zag ik vliegen niet zitten. Komt wel weer
We zijn alweer 2 weken terug :'( We zijn 8 dagen naar Salou geweest met de kids mn man en mijn ouders, het was heerlijk! Verder zijn we nog naar de dierentuin en een pretpark geweest..
We zijn alweer terug.. bijna 2 weken naar camping in Frankrijk geweest met aansluitend 4 dagen Disneyland. In Oktober gaan we nog een weekje naar Weerterbergen met gezin, ouders en broer/schoonzus
Helaas het zit er 4 weken op Maar over een paar weekjes weer vakantie, helaas zonder manlief. Ga ik maar najaarsschoonmaak houden
Vakantie al gehad in juni ... Eerst getrouwd en dan 14 dagen op huwelijksreis naar de Griekse eilanden . En nu ... zijn of mogen al mijn collega's op verlof en neem ik van hen over . Mijn volgende vakantie is een verplichte. We zijn op 't werk immers gesloten tussen Kerst en Nieuwjaar.
Ik moet nog 3 weken (2,5 nu) werken en heb dan 3 weken vrij. Wij gaan 1 week naar Texel, naar Cocksdorp.
Wij zijn net terug van een paar dagen Engeland en een week Tunesie, maar gaan eind augustus nog een week naar Spanje... Wel voor werk van manlief.. maar voor mij uiteraard VAKANTIE...