Volgende maand gaan wij 8 dagen naar Griekenland met het vliegtuig met onze dreumes van dan 15 maanden. Aangezien het onze eerste vakantie met kind word ben ik bang dat ik veel ga vergeten. Voor ons ben ik zo klaar met pakken maar waar moet ik allemaal aan denken voor mijn dochter? Tot zover heb ik al klaargelegd: -zonnebrand voor kids -zwembandjes -zwemband -toilettas met paracetamol etc.... -zonnehoedje -kleertjes -bikini -zwemluiers Waar moet ik nog meer aan denken? Ik neem de luiertas mee als handbagage (ook voor mijn spullen) wat zal ik meenemen voor de kleine? Alvast bedankt.
Speeltjes voor de kleine onderweg en ter plaatse. Slaapzak/knuffel Ik neem altijd een hoeslaken van thuis mee (is lekker vertrouwd) Extra drinkbeker,eigen bestek voor de kleine. Wat rijstewafeltjes/krentjes voor heen en terug weg in het vliegtuig. Verder wat je altijd mee neemt voor je kleine.. Ik neem nooit luiertas mee maar een handbagage proof trolley. Kan veel meer in en geordend. Vaak kan ik kwa kleren/luiers voor onderweg en daar veel hierin kwijt. Mijn man heeft dan nog een tas met papieren/wat te snoepen en spelen. Neem kwa kleding niet te veel mee, mijn ervaring is dat hij overdag in zijn luier/zwembroek liep of alleen een romper. Shirtje en broekje alleen in de avond heel even aan. Dus veel rompers mee,minder boven kleding. En een tube goede handwas!