Is het beste geschikt voor dreumesjes van 1,5 Wij zijn afgelopen maart naar de eemhof geweest maar toen was L. nog een stuk kleiner uiteraard. Vertel,.. welke is het leukste en waarom??
meerdal, veel te doen, niet te duur, leuk voor kinderen (in alle leeftijden) maar ook leuk voor de ouders!
Kempervennen, om het mooie grote zwembad speciaal voor de kleinsten en de leuke kinderboerderij, overdekt speelcentrum. gewoon erg leuk!
wij zijn afgelopen week naar de Huttenheugte geweest in Drenthe. Mijn zoontje is nu 3 en mn dochter 1. ik vond het een leuk park,plopsaland ligt ernaast,ben er niet geweest want we hadden het genoeg naar ons zin in het zwembad en mn zoontje was een beetje grieperig. het zwembad was dus erg leuk,ze hadden leuke glijbaantjes voor de kleintjes. het interieur was wat gedateerd maar de badkamer en dan vooral de douchekop maakt het goed
ook de hutteheugde echt super leuk voor kleintjes,die van mij is ook 1 hij is zelfs van de wildwaterbaan en alle andere glijbanen gegaan
Huttenheugte en Kempervennen; leukste parken met leuke en genoeg dingen te doen voor kids, zwembaden zijnzeer leuk, ook eventueel genoeg te doen in omgeving, huisjes ook prima, gaan nu al paar jaar afwisselend naar deze 2 parken en bevalt goed!
Ben net terug van een midweek in de kempervenne met een dreumes van 21maand, ze vond het echt heel erg leuk. Mooi bebost park met veel eenden en konijnen (vind die van mij geweldig) grote speeltuin en kinderboederij. Leuk park.
huttenheugte is echt een leuk park in nederland, in duitsland is het toch wel hochsuaerland of sunpark heilbachsee huttenheugte is ook een van de beste in totaal. voor kids is er echt veel te doen hoor wij gaan vaak een daggie (wonen er in de buurt dus gaan er niet meer op vakantie) de marketdome is echt heel mooi vooral het zwembad kun je met een kleintje mooi zwemmen. heilbachsee heeft en heel mooie binnenspeelplaats beetje balotig acchtig en hele mooie omgeving met bergen ed hochsuaerland hebben ze een leuk waterplayhause en een groot peuterbad.ook daar kun je lekker wandelen ed dicht bij winterberg ook altijd leuk
Wij vonden de Erperheide in Belgie echt heel leuk. Hebben ze zo'n hele grote binnenspeeltuin. Mijn zoontje vond het prachtig! Hij was toen 1 jaar en 8 maanden.
wij gaan volgend jaar naar Meerdal, ik ben er al een paar keer geweest ,maar kan me het niet zo herinerren. Lijkt ook allemaal zo op elkaar haha..maar dan is de kleine 1 jaar. Dus ben beniewd, zal best goed komen.
Idd vossermeren! Erg kindvriendelijk en voor papa en mama echt een TOP park! Volgens mij het hoogst aangeschreven park!
Wij zijn vorige maand met ons zoontje van toen net een jaar oud naar Erperheide geweest. Dit was een erg mooi park met een hele mooie binnenspeeltuin! Het zwembad is ook ideaal voor de kleintjes! We zijn al op veel parken geweest, maar wij willen niets anders meer voor onze kleine man dan Erperheide!
Heijderbos vind ik een heel leuk park.. elk cp heeft ongeveer dezelfde dingen maar Heijderbos is mij nog het meest bijgebleven!!
Eemhof vonden wij drie keer niks, oud huisje, plaza niet overdekt en saai zwembad, zwembad maakte voor ons niet veel uit omdat onze dochter pas drie maanden was maar ik vond het maar minimaal.. Vossenmeren en Huttenheugte vinden wij de leukste en mooiste parken.. Hochsauerland schijnt ook heel mooi te zijn maar daar gaan we in maart naar toe dus kan ik nog niks over vertellen..