Welk centerparcs park..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ikbenhetmaar, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Is het beste geschikt voor dreumesjes van 1,5 :D
    Wij zijn afgelopen maart naar de eemhof geweest maar toen was L. nog een stuk kleiner uiteraard.
    Vertel,.. welke is het leukste en waarom??:D

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

meerdal, veel te doen, niet te duur, leuk voor kinderen (in alle leeftijden) maar ook leuk voor de ouders!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Eemhof en Kempervennen. Waarom? Leukste, ruime en rustigste 2 parken.

Zandvoort vond ik een ramp.

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Kempervennen, om het mooie grote zwembad speciaal voor de kleinsten en de leuke kinderboerderij, overdekt speelcentrum. gewoon erg leuk!

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wij zijn afgelopen week naar de Huttenheugte geweest in Drenthe.
    Mijn zoontje is nu 3 en mn dochter 1.
    ik vond het een leuk park,plopsaland ligt ernaast,ben er niet geweest want we hadden het genoeg naar ons zin in het zwembad en mn zoontje was een beetje grieperig.
    het zwembad was dus erg leuk,ze hadden leuke glijbaantjes voor de kleintjes.

het interieur was wat gedateerd maar de badkamer en dan vooral de douchekop maakt het goed

6. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    ook de hutteheugde echt super leuk voor kleintjes,die van mij is ook 1 hij is zelfs van de wildwaterbaan en alle andere glijbanen gegaan:D

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Huttenheugte en Kempervennen; leukste parken met leuke en genoeg dingen te doen voor kids, zwembaden zijnzeer leuk, ook eventueel genoeg te doen in omgeving, huisjes ook prima, gaan nu al paar jaar afwisselend naar deze 2 parken en bevalt goed!

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ben net terug van een midweek in de kempervenne met een dreumes van 21maand, ze vond het echt heel erg leuk. Mooi bebost park met veel eenden en konijnen (vind die van mij geweldig) grote speeltuin en kinderboederij. Leuk park.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    huttenheugte is echt een leuk park in nederland, in duitsland is het toch wel hochsuaerland of sunpark heilbachsee

huttenheugte is ook een van de beste in totaal. voor kids is er echt veel te doen hoor wij gaan vaak een daggie (wonen er in de buurt dus gaan er niet meer op vakantie) de marketdome is echt heel mooi vooral het zwembad kun je met een kleintje mooi zwemmen.

heilbachsee heeft en heel mooie binnenspeelplaats beetje balotig acchtig en hele mooie omgeving met bergen ed

hochsuaerland hebben ze een leuk waterplayhause en een groot peuterbad.ook daar kun je lekker wandelen ed dicht bij winterberg ook altijd leuk

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.179
    113
    Wij vonden de Erperheide in Belgie echt heel leuk. Hebben ze zo'n hele grote binnenspeeltuin. Mijn zoontje vond het prachtig! Hij was toen 1 jaar en 8 maanden.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    meerdal :) echt super leuk

ik ben ook nog naar heiderbos geweest maar daar vond ik niets aan

12. susy26

susy26 Niet meer actief

wij gaan volgend jaar naar Meerdal, ik ben er al een paar keer geweest ,maar kan me het niet zo herinerren. Lijkt ook allemaal zo op elkaar haha..maar dan is de kleine 1 jaar. Dus ben beniewd, zal best goed komen.

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    De vossermeren erg leuk

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd vossermeren! Erg kindvriendelijk en voor papa en mama echt een TOP park! Volgens mij het hoogst aangeschreven park!

15. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Wij zijn vorige maand met ons zoontje van toen net een jaar oud naar Erperheide geweest.
    Dit was een erg mooi park met een hele mooie binnenspeeltuin!
    Het zwembad is ook ideaal voor de kleintjes!

We zijn al op veel parken geweest, maar wij willen niets anders meer voor onze kleine man dan Erperheide!

16. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    andere tip:kidsjungalow bij de beekse bergen. Lekker tussen de dieren met gratis entree 6 parken..

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zijn er ook mensen die een bepaald park juist afraden?

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Heijderbos vind ik een heel leuk park.. elk cp heeft ongeveer dezelfde dingen maar Heijderbos is mij nog het meest bijgebleven!!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En Erperheide dan? In België?

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eemhof vonden wij drie keer niks, oud huisje, plaza niet overdekt en saai zwembad, zwembad maakte voor ons niet veel uit omdat onze dochter pas drie maanden was maar ik vond het maar minimaal..

Vossenmeren en Huttenheugte vinden wij de leukste en mooiste parken..

Hochsauerland schijnt ook heel mooi te zijn maar daar gaan we in maart naar toe dus kan ik nog niks over vertellen.. ;)

Deel Deze Pagina