Hoi meiden, We zijn op zoek naar een leuk reisje maar willen niet in heel drukke gebieden zitten dus denken aan iets te boeken via Elizawashere.nl De vraag is alleen, is het wel wat met kinderen? Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie en hoe was het? Waar ben je geweest? Was het allemaal goed geregeld en zo mooi als op de foto's? Alvast bedankt! Charlie
Wij hebben 2 keer een reis geboekt via elizawashere en allebei de keren is het echt supergoed bevallen. We hadden toen alleen nog geen kinderen. Beide keren zaten we in een heerlijk klein en knus hotel (maar verwacht dan ook geen luxe) waar de eigenaars heel gastvrij en geïnteresseerd waren. Verder was het organisatorisch gewoon goed. Beide keren geen problemen gehad met de vlucht/ huurauto/ het hotel. Ik denk dat we ook nog wel vaker via elizawashere gaan boeken, want het zijn supermooie plekjes die ze aanbieden en juist die plaatsen buiten de drukte spreken ons veel meer aan. Daarnaast vond ik de huurauto die je de hele vakantie hebt ook heerlijk!
Ja, hier! Wij waren naar Toscane. We hebben wel echt iets uitgezocht dat geschikt leek voor een baby (onze zoon was toen zes maanden ongeveer), dus een appartement met een klein tuintje. En dat ging prima. Ik denk dat het erg van de accomodatie afhangt of het wat voor kinderen is. Maar onze ervaring is dat de service erg goed is, dus je kan elizawashere ook zelf vragen of het wat is. (Voorbeeld van de service: toen wij aankwamen had onze auto geen kinderzitje - fout van het autoverhuurbedrijf, niet van elizawashere - en toen mochten we er op hun kosten een kopen. Hebben we later netjes teruggekregen.) En ja, het was echt zo mooi als op de foto's! Ik zou zo weer met ze gaan...
Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Madeira en hadden bij hen geboekt, we waren erg tevreden! Wij wilden juist rust en het huisje waar wij zaten zat op een kleinschalig park, met je eigen tuinpad zodat het voelde alsof je echt in the middle of nowhere zat. Hangmat op de veranda, uitzicht op een berg en omgeven door planten en bloemen. Een klein maar luxe huisje met open haard en mooie slaapkamer. Elke dag hing er een zakje met vers brood en eieren aan de voordeur voor het ontbijt. Ik vond het allemaal heel goed geregeld, t is net wat duurder dan standaard maar het voelde ook allemaal net wat luxer. Maar of het geschikt is voor kinderen kan ik lastig inschatten, waar wij zaten niet zo denk ik (quinta d'arco geloof ik), maar goed, Madeira is sowieso een bejaardeneiland.
Ja ze hebben altijd speciale vakanties hier ook zonder kids weggeweest toendertijd. Ik zou het zeker aanraden..
Zelf niet geweest, maar verschillende vrienden/kennissen wel. En de verhalen waren geweldig. Lijkt mij een super goede organisatie!! Zo kom je nog eens op speciale plekjes waar je anders niet zou komen.
Ja hier ook! Zijn toen naar Gozo (Malta) geweest met Eliza, en dat was super! Een mooi klein complex, met 3 kleine huisjes erop en een prive zwembad er bij. Allemaal erg netjes en prima eigenaren die zo nu en dan kwamen checken en vragen of alles nog naar wens was. Natuurlijk de huurauto erbij was erg fijn. Was toen wel een vakantie met een bevriend stel, zonder kids maar zou zo weer boeken met Eliza.
ik hoor er altijd goede verhalen over. Helaas nog niet zelf met Eliza geweest maar dat gaat zeker nog wel komen. Maar echt veel duurder vind ik het niet trouwens, want er zit ook een huurauto bij en dat is bij de meeste andere reizen niet zo