Vakantie ---> Dagje weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 894hi, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

#1 894hi, 4 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2009
    aangezien het voor de pretparken nu hoogseizoen is.

vraag ik me af waar jullie nu allemaal heen zijn geweest, of gaan en wat welke ervaringen daarmee zijn... is het andere aan te raden, of juist niet?

ik ben afgelopen maanden al geweest als zwangere naar :
    -Dolfinarium , is opzich best te doen op een doordeweekse dag.
    wij hadden het geluk dat er eigelijk alleen maar schoolreisjes waren en die waren ook allemaal tegelijk weer weg.
    wel hebben wij in dit park een rolstoel "gehuurd" voor 50 eurocent zodra het nodig was dat ik kon gaan zitten , waardoor we dus ook bij alle shows vooraan zaten ... wat ik zelf niet zo fijn vond maarja.....
    wel moet ik zeggen dat ik dit park niet zou gaan bezoekken met een baby omdat je bij alle shows je kinderwagen ergens buiten moet laten staan

ook zijn we geweest naar :
    Blijdorp dit was prima te doen... wel vond ik dat je veel dieren echt moest gaan zoeken... maarja dat kwam mischien door het slechte weer;)

verder kom ik regelmatig nog terug naar drievliet
    erg leuk voor de kinderen vanaf 1 meter. wel moeten volwassene vaak nog mee.
    onder de een meter zijn er een paar leuke dingetjes voor de kleine kids maar het meeste is toch pas te doen vanaf een meter...
    wel is dit park NIET geschikt voor zwangere vrouwen die mogen eigelijk nergens in zoals op de borden staat.

en kinderboerderij "het buitenbeest op de voorweg in zoetermeer"
    vind ik een erg leuke kinderboerderij zowel voor de ouders als de kleine kids!

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij zijn naar de Pyramide van Austerlitz geweest, hele leuke speeltuin voor jongere kinderen midden in het bos. Toegang is gratis, voor parkeren betaal je wat je er voor over hebt.

Vorige week waren we in Speelstad Oranje, echt helemaal super voor kinderen van 2 tot 10-12 jaar.

Ook zijn we in Safaripark Beekse Bergen geweest. Onze peuter van 2,5 vond dat nog niet zo leuk, maar er waren gelukkig veel speeltuintjes, dat vond ie wel leuk.

We gaan in de herfst nog een dagje naar de Efteling, maar wel zonder baby. De peuter vindt dat waarschijnlijk ook wel aardig, maar de echt spectaculaire attracties zullen we wel niet in gaan.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    efteling vond ons meisje ook super toen bijna 3.
    alle dierentuinen vind ze super hebben er dus al aardig wat gezien.

we willen deze vak nog naar borkum das een schiereiland van dld en jek unt er een dagjeheen met de boot over.

ponypark slagharen vodn ze vorig jaar ook heel leuk. en als zwanger kun je dan ook nog in veel dingen

Deel Deze Pagina