Fijn ts dat jullie lekker kunnen genieten in landal. Dat is de hemel vergeleken bij Ooststappen groep! Wat zijn jullie ervaringen daar? Wij zaten vorig jaar bij Arnhem. Ook een luxe chalet geboekt omdat ik hoog zwanger was. Het was niet meer dan een oude stacaravan. Net geplaatst.Alles klein, leek wel een kabouterhut. Alles nog in de bouw. Geen privacy. I.p.v. een klein stukje gras naast de caravan alleen maar zand. Alles verder helemaal open en pas geplante coniferen. Op het park zelf grote diepe gaten omdat ze met het water en stroom aan de gang waren. Erg kindvriendelijk zeker voor mijn toen 2 jarige dochter. 's morgens voor 7 uur en 's avonds tot na tienen vrachtwagens en bulldozers zie over het terrein raasden. nee wij gaan daar nooit meer heen!
Wat heb je het goed opgelost voor jullie gezin en wat heeft je vriend adrem gehandeld om jullie vakantie toch nog leuk door te kunnen brengen. Je kunt daar wel gaan lopen terugschreeuwen, maar je bent toch jezelf gebleven en hebt je doel bereikt. Vaak zullen ze wel weg komen met hun arrogante en intimiderende houding, maar nu dus lekker niet. Hopelijk geeft je dat nog enige vorm van genoegdoening bedankt voor de waarschuwing en een hele fijne vakantie.
Wow, en ik dacht dat we afgelopen zomer op een camping zaten met ongeinteresseerde en asociale mensen. Wat vervelend, maar o zo fijn dat je nu wel iets hebt gevonden wat goed is. Landal in Hapert is mooi!! Ik ga er wel eens heen met mijn werk om iets te drinken of te zwemmen. Geniet ervan!! xxx
Gatver zeg! Ik zat me helemaal boos te maken tijdens het lezen van je verhaal. Wat een onvriendelijk zooitje Ik vind dat je heel netjes bent gebleven. Ik denk dat ik die trut aan haar haren over de balie had getrokken Fijn dat jullie nu wel een leuk plekje hebben gevonden. Hoop dat jullie daar heerlijk tot rust komen!!! Xxx
Jaaah vroeger camping 't Hoekske. Geweldige tijd gehad. Heb er mijn hele jeugd (vakanties) doorgebracht. We zijn er precies optijd weg gegaan. Ik had ook gelezen dat het niet meer zo geweldig is. Zonde want het was echt een top camping!!!!
Wij zijn deze zomer toevallig in dat park geweest! Hadden volgens mij dezelfde chalet als jou, voor 6 tot 8 personen. We waren maar met 4 personen, thank god. 3 piepkleine slaapkamerjes en een 'zetelbed' in de woonkamer, dat was het. En idd best ranzig en oud allemaal! Ik had eigenlijk ook het idee van 'heb ik hier nou zo voor gespaard?!' En nu duurt het dus nog bijna een jaar voor we weer op vakantie kunnen gaan. Gelukkig was het niet zo erg als bij jou! En gelukkig heb je nu wel een fijne vakantie bij Landal!
Hier ook eenb keer via vakantieveilingen op een oostappen groep park (in belgie) gegaan...voor 30 euro..en ik was zo blij! Nou tot we er aankwamen...VRESELIJK! Nooit meer!!
Wauw wat erg meid!! Zeker ook omdat je er zo hard voor gespaard had!! Maar wat een slechte service hebben zij. Als mijn vriend daar had gestaan die had zo'n griet denk ik over de toonbank getrokken hihih. Die als zo'n 'zeur' met alles en als mensen dan niet eens fatsoenlijk reageren... Wel fijn dat Landal wel bevalt! Dat zal vast een opluchting zijn. Hebben jullie ze ook verteld hoe het op dat andere park was? Wij boeken zelf als we ergens heen gaan altijd alleen maar CP, niet dat dat zo geweldig is, maar de klantenservice wel. Wij hebben onze laatste vakantie deze september gratis in een VIP huisje gezeten omdat mijn vriend geklaagd had over het feit dat de wildwaterbaan dicht was van ma tm vrijddag wij zater er wel van vrijdag tot vrijdag, maar toch. In eerste instantie kregen we ook nog 90 euro aan bonnen om in de foodstore e.d uit tegeven, maar later trokken ze dat in en werd dat 50 euro. Weer klagen en weer kregen we gewoon de 90 euro (ja echt erg maar mijn vriend wil graag waar hij recht op heeft en als dat in de brief staat..) en ook al dat VIP huisje, maar het wel gewoon goede service er werd nergens moeilijk gedaan en alles ging heel vriendelijk. Maar ik dwaal een beetje af, sorry, veel plezier in ieder geval nog!!!
Ik heb in de droomgaard verbleven en idd het personeel is erg onbeleefd. Wij hadden geen luxe huisje maar een normale standaard en daar stonden wel normale bedden in. Ik ben zelf ook erg lang en had geen problemen met de afmetingen ofzo. Wel was het park saai en gedeelde kleedhokjes etc. 400 euro vind ik echt veel voor zo een smerig en klein park, wij hebben hem via vakantie veilingen voor 50 euro geboekt en dat is dan net de prijs die ik er voor had willen betalen. Fijn dat je in Landal terrecht kon! volgende x eerste recensies lezen voor je boekt
Wow dat dit echt bestaat was dit wel in NL? Zoiets zie je vaak alleen in minder bedeelde landen maar dan weet je wel dat het niet al te best is maar dit?! Wel fijn dat jullie al je geld terug hebben dat is denk ik nog wel een wonder met zulke mensen had dat niet verwacht.... Ik kijk altijd eerst naar revieuws voordat ik ook maar iets boek..
ik had de reacties eens gelezen op internet. eerst begon het aardig goed maar na een paar recensies alleen maar negatieve verhalen. ze krijgen ook een 6 voor alles (ligging, personeel, kwalitiet enz) als ik dit zo lees vind ik die 6 zelfs te hoog.
Jeetje wat een nachtmerrie! Denk je heerlijk er tussenuit te gaan kom je in zoiets terecht! Gelukkig zitten jullie nu alsnog goed! Geniet ervan!
Ik heb via zo'n site als vakantieveilingen geboekt vorig jaar, kom ff niet meer op de naam, maar goed. 50 euro dacht ik. Komt er nog 100 euro bij toen ik bij de receptie stond voor het (vieze) lakenpakket en schoonmaakkosten ed. Speeltoestellen in de speeltuin waren verrot, restauranteten was niet te haggelen. Mijn vriend had een pizza, was de goedkoopste supermarktpizza met zwarte randen eromheen. Snackbar konden we ook niet terecht aangezien er een hele engelse hooligangroep was van 100 personen ofzo die een megabestelling had geplaatst, dus wij konden het rambam krijgen :s Zwembad was ook vreselijk, was ook heel rustig. Gelukkig hadden we maar 2 nachtjes. Ik deed het meer omdat ik naar de eftteling wilde en het wel makkelijk vond als we na die lange dag niet de hele weg terug hoeften te rijden. Maar dat kwam dus wat duurder uit diir dat lakenpakket ed.
Super slecht inderdaad de service. Fijn dat het wel goed is "afgelopen"voor jullie. Maar als ik trouwens google naar comforthome Droomgaard komen er toch wel kleine lelijke chalets/caravans naar voren. Welk plaatje hadden jullie dan gezien?
Lees je dan nooit de revieuws voordat je iets boek? Dat is misschien een goede tip voor de volgende keer. Vind t niet normaal hoe jullie behandelt zijn daar zeg! Wat een rare bedoeling. Jammer dat je dan nog niet eens serieus word genomen als je komt klagen. Tssss, dikke minpunten.
Pffff, wat een verhaal - ik voel de frustratie al opkomen terwijl ik het lees :x . Je hebt volgens mij nog gelukt dat je je geld hebt teruggekregen, want dit soort lui klinken niet te beroerd om je te belazeren waar je bij staat. Waarschijnijk hadden ze die dag al heel veel klachten gekregen en waren ze het helemaal beu... Fijn dat je nog bij Landal terecht kon en jullie hebben je lesje volgens mij wel geleerd wat betreft het eerst de reviews lezen . Overigens helpt dat ook niet altijd wat ik uit eigen ervaring, want niet alle kamers worden even gedetailleerd gereviewed. Van de zomer hadden we een leuk maar betaalbaar hotelletje geboekt (met hele goeie reviews) en toen bleek onze kamer (met mooi uitzicht over zee) net recht onder een super felle fluoriserend oranje lamp te zitten. 's Nachts was de hele kamer knal oranje en kon je buiten niets anders zien dan die verrekte lamp (dag mooi uitzicht). Echt onvoorstelbaar dat ze bij het plaatsen van zo'n lamp hier geen rekening meehouden . Gelukkig kregen we na even zeuren wel een andere kamer.