vakantie dip :(

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by knorretje21, Jan 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    sorry even me ei kwijt...
    heb ik weer, wij willen graag op vakantie naar turkije gaan nu al 4 jaar, 4 jaar lang betaalbaar en in super deluxe hotels die ik zo iedereen aanraad..

dus ik weer zoeken doe ik elk jaar op internet en ja ik vind weer wat, weer betaalbaar en super gaaf hotel... ik kijken bij de reacties ja hoor heb ik weer had neit gezien dat het in alanya was dus de moed zakt alweer in mijn schoenen is het nog 3 1/2 uur in de bus zitten... dus helaas kan het gewoon niet doorgaan... ik ben beetje claustrofobies en met een kleine nog in de bus zie ik ook niet zitten..

dus ik verder zoeken en zoeken en pff kan er zelfs niet van slapen maar vind niks leuks meer.. vind het echt erg.. wil zo graag p vakantie best een moelijk jaar achter de rug en vorig jaar vakantie helaas neit super fijn ivm omstandigheden en wil zo graag weer.. dat zijn 2 weken dat ik me helemaal fijn voel... en lekker even tot rust komt..

dus nu wie o wie weet er iets betaalbaars en moois en leuks in turkije? wie wilt mij helpen? hoop zo dat de gouden tip eraan komt.. adnders toch maar opgeven en niet op vakantie

sorry moest even me ei kwijt... bedankt alvast

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik raad je aan om gewoon eens langs het reisbureau te gaan.
    Daar kunnen ze je vast prima helpen.

En er zijn nog wel meer plekken op de wereld die leuk zijn hoor... ;)

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Misschien tegen die tijd kijken voor een last-minute?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    het is waarschijnlijk toch gelukt :)... na heel lang zieken word het een vakantiedrp in turkije.. is weer nieuw voor mij dus pff waarschijnlijk toch eruit gekomen.. dan beginnen nu de voglende zenuwzen :) het vliegen ;) maar komt goed.. sorry voor mijn geklaag.. wou het even kwijt..:$

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    whooeppieeejj we hebben geboekt :) het is gelukt :)

ben benieuwd als k nu zwanger zal zijn ben k 5 maanden zwanger heerlijk :) en dan op vakantie;) super heb er zin in:D

Share This Page