vakantie Dominicaanse republiek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missyb, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

Ik ben er ook 2x geweest, Punta Cana en Porto Plata.
    De laatste keer erg last gehad van de darmen! Van een groep van 5 werden er uiteindelijk 3 ziek dus opletten m.b.t het eten zou ik zeker. De drankjes zijn aangemaakt vaak van poeder en dus erg zoet. Als je de ijsblokjes er uit laat is het nog lastig gezien ze soms kraanwater gebruiken voor het aanlengen kwamen wij achter. Gewoon wat spullen van thuis meenemen just in case... crackers enzo, wat pakjes appelsap?

Verder lijkt het me allemaal helemaal geen probleem en heerlijk! Geniet vooral maar doe voorzichtig met wat je niet kent.

Onze reisleider zei destijds wel "beter niet ziek worden hier"dus maw de medische zorg zal een stuk minder zijn...

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Vaccinaties zijn zeker nodig...
    Idd ik zou ok dingen van huis meenemen(rijstwafels,crackers). Mocht je toch last krijgen van de dunne, vraag vooraf even aan HA welke middelen je mag nemen. Imodium of ORS.

Over vliegen gesproken. Ik ben stewardess en vlieg nog steeds 4 dagen in de week. Ik kreeg te horen van VK. Veel drinken en lopen. Ook af en toe even met de benen hoog.

Zou alleen gaan als je er zelf een goed gevoel bij hebt..

Liefs Britt

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi, ik ben vorige week nog naar Sint Maarten geweest. ruim 9 uur vliegen.
    Om dat vliegen zou ik me als ik jou was geen zorgen maken hoor!
    Neem wel een verklaring van de verloskundige mee. Mochten ze twijfelen hoever je bent, heb je bewijs. :D Veel plezier!

Deel Deze Pagina