Het attractiepark is erg leuk. de tipi daar zijn wij nog nooit geweest, wonen te dichtbij. Maar het moet wel erg leuk zijn
Ik vind het wel een leuk attractiepark alleen geen ervaring met een tipi. Wij zaten toen in die nieuwe huisjes.
Ik ben met mijn zus en drie kinderen in een tipi geweest voor een weekendje. Super leuk!!! De meiden en wij hebben erg genoten. Kinderen 5,8 en 10. Je moet je wel echt voorbereiden op kamperen. En wij lieten de twee kacheltjes dag en nacht aan. Wij vonden het fijn dat je dan alle tijd hebt en ze als ze willen wel 100 keer in de draaimolen kunnen.
wij vonden de tipi ook erg leuk! het (buiten)zwembad wat erbij zit ook. Het park zelf vonden we wat minder.
Whahaha wij zijn er vorig weekend geweest! Wat een HEL !!! Maar moet toegeven dat ik last heb van mijn bekken en dus aardig zwanger ben. De toilethuisjes zijn niet vernieuwd daar zijn ze nog niet aan toegekomen stond er in een brief dus dat is echt heel oud. De kookgelegenheid (2 pits) Stelt geen zak voor. Het volwassenen bed 120x200 was redelijk, de kindermatrassen echt sneu 5 cm dik matrasje op de grond. Van de wigwams naar het attractiepark is zeker 10 minuten lopen en een loopbrug over met een buggy zou je om moeten lopen maar dat is echt geen doen dus ben je aan het sjouwen die loopbrug over. Nee voor ons never nooit meer ! Oja S. vond het wel helemaal leuk haha.
Wij hebben gekozen voor een luxe huisje op het park zelf, maar zijn nog wel gaan kijken bij die tipi's. Wij vonden dat het wel ver lopen was. Zeker als je bijv. 'S avonds nog overdekt wil gaan zwemmen! De kinderen ( en wij) vonden het een superleuk park en gaan zeker nog eens terug!
Tipi jaren gelden met mijn moeder en zoon geweest. Toen waren ze nog niet opgeknapt. Ben eigenlijk wel fan van slagharen vorig jaar met zoon en dochter geweest dochter heeft het er nu nog over. We hebben en top weekend gehad. Toen had ik trouwens en stacaravan. Ze zijn de laatste jaren wel veel dingen aan het vernieuwen huisjes wigwams. Als je op luxe gesteld ben kun je nu luxere huisjes nemen. Wat ik wel fijn vind aan Slagharen dat een weekendje uit nog te betalen is. Als ik ga neem ik een aanbieding. Scheelt altijd wel. Na drie dagen gaan we dan weer naar huis. Vrijdag.s kom je aan en of zondag of maandag ga je weg. Voor kleine kinderen vind ik het dus een leuk park. Overzichtelijk loopbaar. Idd bij de wigwam tipi moet je over de loopbrug en is het een aardig eindje lopen. Daarom kies ik dus voor een huisje of stacaravan. Scheelt veel lopen.