Hoi, Stoppen jullie kinder potjes in de koffer of in de handbagage? Ik had hier een paar keer gelezen dat je die potjes moet proeven, maar dan kan ik z net zo goed weggooien, aangezien ze niet langer dan 24u ongekoeld open mogen zyn.
Wat bedoel je precies? dat je die potjes moet openmaken en proeven? hmm dat zou niet zo praktisch zijn nee...ben ook van plan om wat mee te nemen in mijn koffer. Ga er niet vanuit dat dat een probleem is...
Ja, dat had ik hier op het forum gelezen. Vandaar ook myn vraag Ik denkdat ik die potjes gewoon tussen de kleren stop, en dan maaar hopen dat ze niet stuk gaan ofzo!
Ik had ook een potjes in de handbagage (zoveel zoonlief nodig heeft gedurende de reis) en ik hoefde ze niet open te maken.
Potjes voorproeven? Wahaha zou toch niet gekker moeten worden, kan me niet voorstellen dat dat echt gebeurd. Wil je persé de potjes van thuis meenemen ? Kan je daar geen potjes kopen? Mijn kids konden met een jaar wel al gewoon mee-eten in het hotel, aardappels, stukjes kipfilet, groente fijn prakken. Maar ja ieder kind is anders natuurlijk. Toen mijn jongste 7 maanden was gingen we naar Menorca, voor haar eten nam ik de staafmixer mee. En ja als je potjes mee wilt nemen in de koffer tussen de kleren ingerold en hopen dat ze niet breken. Je hebt ook van die maaltijden in plastic bakjes, die breken niet.
haha idd, daar heb k dus echt geen zin in. HEt is de eerste keer dat ze naar Egypte gaat en wij eten vaak buitenshuis als we daar zijn. Behalve als we een paar dagen bij familie zyn dan etn we met hun mee. Ik heb die potjes mee voor de dagn dat we buitenshuis eten. Dat durf ik nog niet aan met haar. Wij worden niet zo gauw ziek daar, maar ik weet niet hoe zij daarop zou reageren. Ik heb geen idee of ze daar potjes verkopen eigenlijk. Vast wel. Hier thuis eet ze ook met de pot mee dus en benieuwd of ze die potjes wel lust! Die plastic maaltyden heb ik gezien maar daar zit zo weinig in. Ze eet meestal wel meer dan dat als avondeten. Ga ze idd in zakjes doen en dan tussen de kleren.
in je koffer. Wij hadden vorig jaar van die plastic maaltijden inderdaad, veel handiger om mee te nemen. Zit overigens net zoveel in als een potje hoor
Gewoon een beetje tussen de kleren leggen, in de handdoeken rollen. Dan gaat het prima. En inderdaad, de plastic maaltijden, dat is helemaal handig! Als je ze in de handbagage doet, willen ze het bij de douane ongetwijfeld even zien, maar open maken. Dta lijkt me niet! groetjes
Plastic bordjes zijn veel handiger om mee te nemen inderdaad. En het lijkt minder, maar dat is niet zo.