Camperreis Westkust Amerika met dreumes van bijna 2

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door flapuit, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flapuit

flapuit Lid

19 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

heeft iemand van jullie ervaring met een camperrondreis in Amerika?
    Wij denken erover na om dit in juni te gaan doen voor 3 weken met ons mannetje van dan bijna 2.
    Tips en trucs welkom!!!

groetjes Inge

2. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Als je naar Amerika wilt gaan met een kleine kan ik je dit zeker aanraden. Amerika is heel erg ingesteld op kinderen en is dus van alle gemakken voorzien. Zeker een camper is goed te doen omdat je dan alles bij de hand hebt en de kleine kan gaan slapen wanneer hij wil. Daarnaast kun je helemaal je eigen route bepalen en het zo rustig mogelijk aandoen. Heerlijk om zo Amerika te verkennen!

Ik ben zelf vorig jaar met vrienden en hun kleine van 6 maanden naar Amerika geweest. Wij hadden een auto gehuurd en van hotel naar hotel gereden. Was echt super!

Mocht je nog vragen hebben dan stuur me maar even een pb.

Groetjes,
    Foofer

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ik heb in Amerika gewoond, en kan je zo'n reis zeker aanraden!
    Prima te doen, en Amerika is echt ook ingesteld op camper-vakanties.
    Have fun!
    (waars willen wij dit volgend jaar doen als ons zoontje dan 2+ is ;) )

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben in september een camperreis gemaakt door Canada en dat ging super goed. Ons zoontje was natuurlijk wel nog wat kleiner toen. Wij waren met vrienden en die hadden een dochtertje van 13 maanden en dat ging ook goed.

Vliegen was geen probleem. Jetlag had hij alleen terug. Hij sliep goed in de autostoel, dus we konden rijden als hij sliep. Las verder af en toe een dagje niet rijden in. Wij hadden heerlijk weer en dan konden ze lekker buiten spelen.

Veel plezier iig

5. ohmama

ohmama Niet meer actief

Ik wil graag nog even aan al het voorgaande toevoegen dat je (waarschijnlijk) niet ieder jaar naar Amerika op vakantie gaat en het misschien leuker is voor je kindje als hij/zij wat ouder is en zich er later ook nog wat van kan herinneren? Dit heb ik vroeger namelijk ook meegemaakt, ben op m'n derde met mijn ouders en mijn broertje naar Amerika geweest, schijnt heel leuk en mooi te zijn geweest, maar ik weet er alleen niks meer van.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij waren ivm werk van mn vriend voor 3 maanden in LA. natuurlijk in de weekenden trips gemaakt en aansluitend 3 weken vakantie gedaan. wij wilden eerst met de camper, maar omdat we een beetje laat wisten wanneer we op vakantie konden, was alles al geboekt. daarom hebben we er voor gekozen om huisjes te huren van particulieren! en dat is supergoed bevallen! sterker nog, wij waren erg blij dat we geen camper hebben kunnen huren. we hebben namelijk heel veel camper campingplaatsen gezien, en eigenlijk allemaal straatje aan straatje met een stuk asfalt ertussen. het ideale plaatje van een grasveld voor de kleine hebben wij niet 1x gezien...
    dus waarom niet huisjes huren? wij betaalden 100 dollar per nacht. voor een camper betaal je al een hoop geld en ook op de camping betaal je voor je plek ook iets van 100 dollar, dus je bent dan ook superduur uit.
    een huisje heeft natuurlijk een keukentje en wij hadden vaak 1 of 2 slaapkamers...
    we hebben alles gehuurd via vrbo.com
    als je nog meer wilt weten of tips, stuur me dan maar een pb!

oja onze kleine was toen 1 jaar en 2 maanden tot 1 jaar en 5 maanden... en verder was het echt super hoor! iedereen super aardig, overal kinderstoelen, kinderporties, helemaal super!

op de terugweg zijn we een paar dagen in New York geweest en we willen deze zomer mssn met 2 kleintjes een rondtrip door de oostkust maken...

Deel Deze Pagina